معاون استاندار ایلام:

بزرگداشت عملیات‌های غرورآفرین دفاع‌مقدس موجب انسجام ملی می‌شود

نشست هماهنگی مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در سالن شهدای‌جمهور استانداری ایلام برگزار شد.

«محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام امروز یکشنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳، در این نشست با اشاره به حمله رژیم اشغالگر و سفاک صهیونیستی به چند استان کشور و درگیری اشرار با نیروهای فراجا در شرق کشور اظهار کرد: در این دو واقعه ناگوار چند تن از نیروهای ارتش و فراجا به فیض شهادت نایل شدند که به روح همه آنان درود می‌فرستیم.

وی بر همکاری، هماهنگی و اعلام آمادگی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه و وزین مراسم بزرگداشت عملیات محرم تأکید کرد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و بزرگداشت عملیات‌های حوزه دفاع مقدس موجب انسجام ملی می‌شود و سطح بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را در برابر هجوم دشمن افزایش می‌دهد.

وی افزود: این نشست برای برگزاری مراسم عملیات محرم و یادآوری رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و جانفشانی شهدا و رزمندگان است که در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نهادها و سازمان‌ها و شرکت‌ها با همه توان و ظرفیت برای برگزاری بزرگداشت مراسم ملی و پیروزمندانه محرم پای‌کار هستند.

حسنی ضمن اشاره به نقش تأثیرگذار مردم ایلام در دوران دفاع مقدس و وجود ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک و پاسداری از مرزهای کشور، بر انتقال و روایت جانفشانی شهدا، رزمندگان و ایثارگران و دستاوردهای دفاع مقدس در قالب‌های مختلف هنری(تصویری و مکتوب) به نسل جدید تأکید کرد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مردم این استان در هشت سال جنگ تحمیلی در پاسداری از خاک کشور و دفاع از مرزهای کشور خوش درخشیدند و در پیروزی کشور در جنگ تحمیلی نقش‌آفرین بودند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403080604122
  • خبرنگار : 71299