مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان:

۲۸ کیلومتر از محورهای روستایی و فرعی خراسان شمالی احداث و روکش آسفالت شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۲۸ کیلومتر از محورهای روستایی و فرعی خراسان شمالی احداث و روکش آسفالت شد.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای روکش و آسفالت این مساحت از راه ۶۵۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به آسفالت ۸۰۰ متر محور روستایی رشوانلو در شهرستان بجنورد با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار افزود: در این بازه زمانی، ۲۷.۵ کیلومتر از محورهای فرعی و روستایی نیز با صرف ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار روکش آسفالت شده است.

مشتری ادامه داد: در شهرستان راز و جرگلان، روکش آسفالت محورهای روستایی غلامان – پرسه سو به طول دو کیلومتر، باغلق – آیرقایه به طول پنج کیلومتر و روکش حفاظتی محور روستایی پشنده به طول ۳.۵ کیلومتر انجام شد.

وی بیان کرد: روکش آسفالت محور روستایی طبر – ملا ویس (۷ کیلومتر) و محور روستایی جوشقان – عمارت (۵ کیلومتر) در شهرستان جاجرم از اقدامات دیگر این اداره کل طی مهر ماه است.

این مقام مسئول با بیان اینکه روکش آسفالت حفاظتی محور روستایی زرد – کلاته قمو در شهرستان مانه به طول سه کیلومتر و محور نرگسلو سفلی در شهرستان بجنورد به طول دو کیلومتر در این مدت اجرایی شده است، گفت: در صورت مناسب بودن شرایط جوی، تا پایان سال حدود ۲۰ کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت و ۱۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی روکش آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403080604120
  • خبرنگار : 50046