سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

رژیم کودک‌کش صهیونیستی از قدرت ایران ترس وافر دارد

دومین نشست ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز یکشنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳، در این نشست با اشاره به حمله اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به استان‌های تهران، ایلام و خوزستان، اظهار کرد: این حمله نشان داد که رژیم کودک‌کش و منحوس اسرائیل از توانمندی و قدرت ایران ترس وافر دارد.

دکتر «هدایت حیدری‌زاده» افزود: از کلیه کسانی که در راه دفاع از میهن اسلامی، از حریم هوایی کشور دفاع کردند و به درجه رفیع شهادت نایل شدند قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از پرسنل ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران در این جمله مذبوحانه تصریح کرد: این دشمنان کوردل بدانند مردم سلحشور ایران اسلامی در دفاع از میهن خود تا پای جان ایستاده‌اند و پاسخ کوبنده‌ای به این حملات خواهند داد.

دکتر هدایت حیدری‌زاده با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل، خاطرنشان کرد: باید از قبل تمام پیش‌بینی‌های لازم صورت بگیرد و پروتکل‌هایی تعریف کنیم که همه پرسنل طبق آن پیش بروند و تیم‌های واکنش سریع در همه حال آماده باشند.

دکتر «شهرام کارگر» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست، گفت: بیمارستان‌های سطح استان آمادگی پاسخ احتمالی به حوادث احتمالی و مسائل مربوطه را دارند و باید پرسنل در دسترس باشند و سعی خواهیم کرد دپوهای دارو با همکاری معاونت‌های غذا و دارو و توسعه شرایط بهتری داشته باشد.

دکتر «صیدنور علیمرادی» مدیر اورژانس استان ایلام نیز در این نشست، بیان کرد: عملیات پاسخ به بحران یک فلوچارت دارد و همگی موظف هستیم طبق آن عمل کنیم و براساس سناریوهای از قبل تعیین شده پیش برویم.

دکتر «یوسف زمانی» معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: باید تلاش کنیم برخی از بدهی‌های دارویی خود را در اسرع وقت پرداخت کنیم که دپو دارو در بیمارستان‌ها صورت بگیرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403080604056
  • خبرنگار : 71299