نصیرپور: هنوز موانع مشارکت مردم در جهش تولید برطرف نشده است

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تحقق شعار سال گفت: با وجود گذشت نیمی از سال هنوز متاسفانه در ارکان دولت آن جهش لازم را احساس نمی‌کنیم و موانع لازم برای مشارکت مردم برطرف نشده است.

به گزارش ایسنا، مجید نصیرپور در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به اقدام متجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در حمله به نقاطی در کشور عنوان کرد: از همه واحدهای نظامی و انتظامی که در این روزها موجب افزایش اقتدار ملی و حوزه نفوذ جمهوری اسلامی تحت رهبری معظم انقلاب شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم بود اما با وجود گذشت نیمی از سال هنوز متاسفانه در ارکان دولت آن جهش لازم را احساس نمی‌کنیم و موانع لازم برای مشارکت مردم برطرف نشده است؛ موانعی که باید هرچه سریع‌تر برطرف شود و مردم با حضور موثر خود در اقتصاد ملی بتوانند تاثیر بسزایی بگذارند به ویژه در ایامی که فشار تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، نفس‌های مردم را هرروز تنگ‌تر نموده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: همان‌طور که رهبری فرمودند برای عبور از این وضعیت باید با مشارکت مردم راه‌های دور زدن تحریم را با هم تجربه کنیم و این امکان‌پذیر نیست مگر آنکه موانع تولید را برطرف و میزان تولید و صادرات را افزایش دهیم. متاسفانه در تصمیماتی که امروز دستگاه‌های اقتصادی می‌گیرند این نگرش دیده نمی‌شود که باید این موانع هرچه سریع‌تر برطرف شود.

نصیرپور همچنین در تذکری خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: شما دولت وفاق ملی را تشکیل دهید اما سوال این جاست که سهم شما و اندیشه شما در سایر ساختارهای گواهی سه‌گانه و دستگاه حاکمیتی چیست؟

نماینده سراب در بخش‌های دیگری از نطق خود خواستار رفع موانع اداری، توسعه فرهنگی، تکمیل تصفیه‌خانه و رفع مشکلات بیمه کشاورزی حوزه انتخابیه خود شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403080604043
  • خبرنگار : 71489