در پیام مشترکی عنوان شد؛

حادثه تروریستی تفتان سندی بر رذالت دشمن

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک شهادت ناجوانمردانه تعدادی از نیروهای گشت پاسگاه انتظامی گوهر کوه شهرستان تفتان را تسلیت گفته و اعلام کردند: اقدامات کور تروریستی خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: اکنون که رژیم سفاک و جعلی صهیونیسم، در پی ناکامی در جبهه مقاومت در سراشیبی اضمحلال قرار گرفته، تروریست‌های مزدور، همزمان با تعدی آن رژیم به برخی از نقاط ایران اسلامی، دست به جنایت زده و تعدادی از ماموران خدوم و فداکار فراجا را ناجوانمردانه در حوزه شهرستان تفتان به شهادت رساندند.

این پیام می افزاید: این جنایت تاسف برانگیز سند جدیدی از رذالت دشمنان ملت ایران و یادآور هزاران جنایتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی علیه امنیت و اقتدار ملت مقاوم مرتکب شده اند.

در این پیام آمده است: بدون تردید این اقدامات ناجوانمردانه‌ به دست ایادی اجیر شده صهیونیسم نشان از عجز آنان در تقابل با انقلاب اسلامی و ناکامی در مبارزه با جبهه مقاومت اسلامی و شکست‌های پی در پی آنان است.

این جنایت تاسف برانگیز سند جدیدی از رذالت دشمنان ملت ایران و یادآور هزاران جنایتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی بر علیه امنیت و اقتدار ملت مقاوم مرتکب شده اند

در بخشی از پیام عنوان شده است: دشمنان بدانند چنین اقدامات کوردلانه و مشمئز کننده ای نه تنها خللی در اراده راسخ ملت غیور ایران ایجاد نخواهد کرد بلکه بر وحدت و همبستگی ملی افزوده و گام‌های این ملت مظلوم را در پیمودن مسیر عزت و استقلال استوارتر خواهد کرد و آمرین و مباشرین این جنایت به حول و قوه الهی و به زودی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

این پیام می افزاید: همچنین از فرماندهان و مأموران نظامی، انتظامی و امنیتی انتظار می‌رود با حفظ هوشیاری لازم تا حد توان، امکان شرارت‌ را از تروریست‌ها سلب کنند.

اینجانبان ضمن محکوم کردن این جنایت، شهادت نیروهای جان بر کف فراجا را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بویژه مردم مرزدار و غیور سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های معظم این شهدا صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحان، شفای عاجل از درگاه احدیت مسالت می‌نماییم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403080603963
  • خبرنگار :