رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

توان بالای پدافندی کشور در حمله صهیونیست‌ها مشهود بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح و ارزیابی حمله رژیم صهیونیستی به کشور گفت: توان بالای پدافندی کشور و عجز رژیم صهیونیستی از اقدام اساسی در این موضوع کاملا مشهود بود.

ابراهیم عزیزی امروز، ۶ آبان در جمع خبرنگاران در شیراز بیان کرد: رژیم جعلی و کودک‌کش رژیم صهیونیستی پس از ادعاهای واهی و بلوف‌هایی که در فضای رسانه‌ای مطرح می‌کرد، حمله‌ای را به برخی استان‌ها تدارک دید که عجز خویش را در اقدام اساسی علیه ایران کاملا آشکار کرد.

وی با تاکید بر حق محفوظ ایران برای پاسخگویی اظهار کرد: بهره‌گیری از راهبرد هوشمندانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر « نه تعلل؛ نه شتابزدگی» یک اصل مهم برای رویارویی با ماجراجویی‌های رژیم تبهکار صهیونیستی است، لذا همه ارکان نظام باید به این مساله توجه جدی کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کنار این راهبرد، اقدام هوشمندانه و توام با لحاظ کردن امنیت ملی در تمام سطوح یک نگاه منطقی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عجز رژیم جعلی از اقدام اساسی علیه ایران و بلوف‌های رسانه‌ای سران آن، توان بالای پدافندی کشور در رهگیری حمله مذکور را یادآور شد و افزود: مجموعه اقدامات مقابله‌ای با رژیم صهیونیستی باید به گونه‌ای باشد که آن‌ها را از تعرض به ایران پشیمان کند.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080603821
  • خبرنگار :