رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اعلام کرد:

تداوم ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد فارس تا ۹ آبان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اعلام کرد: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود سال ۱۴۰۳ این دانشگاه تا ۹ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

محمدرضا قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: از زمان اعلام نتایج پذیرش دانشجویان کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی در دهه سوم مهرماه ثبت‌نام این دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس آغاز شده است و با توجه به تاخیر رخ داده در اعلام نتایج، فرایند ثبت‌نام تا پایان هفته اول آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تاکید کرد: تمامی پذیرفته شدگان مهرماه ۱۴۰۳ که در این بازه زمانی نسبت به ثبت‌نام خود در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اقدام کرده باشند از هفته دوم آبان‌ماه بر اساس انتخاب واحد صورت گرفته از سوی دانشگاه، به تحصیل مشغول خواهند شد و کلاس‌های درسی این دسته از دانشجویان بر اساس برنامه اعلامی تشکیل خواهد شد.

قائدی همچنین یادآور شد: پذیرفته‌شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای سال‌های ۱۴۰۲ و۱۴۰۳ نیز چنانچه مایل به ثبت نام در هر یک از واحدهای پذیرفته شده دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس باشند، تا پایان وقت اداری ۹ آبان‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش خود نسبت به ثبت نام و آغاز تحصیل اقدام کنند.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080603786
  • خبرنگار :