سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری یزد:

مسئولان تمام تلاش خود را برای آرامش مردم بکار گیرند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان و حوادث غیرمترقبه، موضوع پدافند غیرعامل اهمیت دوچندانی دارد و به همین منظور همواره باید تمام تلاشمان را برای کاهش آسیب‌پذیری مردم و کشور در برابر تهدیدات دشمن به کار بگیریم.

«اسماعیل دهستانی» در نشست شورای پدافند غیر عامل استان یزد با اشاره به اهمیت آمادگی کشور در برابر تهدیدات احتمالی، گفت: از جمله کارهای ویژه‌ سازمان پدافند غیرعامل کشور، رصد تهدیدات، حصول اطمینان از کسب آمادگی زیرساخت‌های خدمات‌رسان در برابر تهدیدات و مخاطرات و تضمین تداوم کارکرد آن‌ها در صورت بروز تهدیدات و حفاظت از مردم است.

وی افزود: بزرگترین سرمایه هر کشور مردم آن هستند و ما مسئولین باید تمام تلاشمان را برای آرامش آنان و جلوگیری از آسیب پذیری کشور در برابر تهدیدات مختلف از سوی دشمنان اسلام و انقلاب به کار بگیریم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ادامه داد: در پدافند غیرعامل ما به دنبال این هستیم که آسیب پذیری‌ها به حداقل برسد و در صورت بروز تهدید، خدمات رسانی به مردم دچار اختلال نشود که به همین منظور با توسعه آمادگی، تقویت انسجام ملی و حفظ آرامش عمومی جامعه این امر تحقق می یابد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، دهستانی در پایان با اشاره به این که در استان اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل انجام شده است، افزود: باید همه دستگاه‌های استان در صورت بروز تهدیدی در آمادگی کامل باشند و خدمات رسانی به مردم دچار اختلال نشود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403080603734
  • خبرنگار : 50214