نماینده ادوار مجلس:

توان نظامی ایران نسبت به سال ۱۳۵۹ خیلی متفاوت است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توان نظامی ایران نسبت به سال ۱۳۵۹ خیلی متفاوت است،گفت: مردم به توانمندی نیروهای مسلح کشورمان اعتماد دارند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره واکنش جامعه به حمله رژیم صهیونیستی به برخی مناطق نظامی کشورمان اظهار کرد: آرامش جامعه نشان می‌دهد که اسرائیل نمی‌تواند خیلی بر مسائل داخلی کشورمان اثرگذار باشد. از سویی آمادگی نیروهای مسلح کشورمان موجب ایجاد آرامش در کشور شده و مردم فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی،‌ آموزشی و فرهنگی خود را با پشتوانه آمادگی نیروهای مسلح دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم به توانمندی نیروهای مسلح کشورمان اعتماد دارند و می‌دانند تهدیدات اسرائیل نمی‌تواند کشور را تعطیل کرده یا به اقتصاد ما ضربه بزند. به هر حال توانمندی دفاعی ما در حدی هست که بتواند پاسخ تهدیدات اسرائیل را بدهد. ایران ۱۴۰۳ با ایران ۱۳۵۹ خیلی متفاوت است و دیگر با یک بمباران همه حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. امروز توانمندی دفاعی ما قابل مقایسه با گذشته نیست.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای تاثیرگذاری بر شاخص های اقتصادی کشور، بیان کرد: طبیعی است که در هر جنگی، شاخص‌های اقتصادی تحت تاثیر قرار بگیرد. نمی‌توان انکار کرد که جنگ موجب ایجاد نارضایتی‌هایی نمی‌شود و این فقط مختص کشور ما نیست، اما مردم ما می‌دانند که اسرائیل شروع کننده جنگ بوده، نه ایران. به همین دلیل مردم از نیروهای مسلح خود حمایت می‌کنند تا پاسخ رفتار دشمن داده شود. حتی اگر جنگ تاثیری بر شاخص‌های اقتصادی هم بگذارد، مردم امنیت خود را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنند.

آصفری در پایان گفت: اسرائیل مانند حیوانی است که هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیست.  ما باید پاسخ اقدامشان را بدهیم و آنها باید منتظر وعده صادق ایران باشند تا آنها دیگر طمعی به کشور ما نداشته باشند. پاسخ دادن حق مشروع ایران است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403080603729
  • خبرنگار : 71480