استاندار کرمان: آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی، در اولویت است

استاندار کرمان بر اهمیت اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری به منظور بهبود کیفیت زندگی شهروندان و تقویت زیرساخت‌های شهری تأکید کرد.

ستاد بازآفرینی شهری استان کرمان شامگاه پنجم آبان ماه به ریاست استاندار و با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران مربوطه برگزار شد. 

در این جلسه که به منظور هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و تسریع در روند بازآفرینی محلات کم‌برخوردار استان برگزار شد، موضوعات مربوط به بهبود و بازآفرینی محلات هدف در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

استاندار کرمان نیز بر اهمیت اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری به منظور بهبود کیفیت زندگی شهروندان و تقویت زیرساخت‌های شهری تأکید کرد و آسفالت معابر خاکی محلات هدف و بازآفرینی آنها را در اولویت دانست. 

محمدمهدی فداکار همچنین به لزوم هماهنگی با فرمانداری‌ها برای هرگونه فرآیند بازآفرینی اشاره کرد و ارائه پیشنهادات شهرداری و سازمان بازآفرینی شهری را در اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی مرتبط با محله‌ها و محدوده‌های هدف برای بازآفرینی بافت‌های فرسوده مهم دانست. 

در ادامه جلسه، مدیرکل راه و شهرسازی استان به تشریح سیاست‌ها و ضوابط تشویقی کالبدی متضمن نوسازی محله‌ای در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری پرداخت و گزارشی از تحویل قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری به شهرداری‌های استان ارائه داد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403080603715
  • خبرنگار : 50187