مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی:

در حوزه فرهنگ نگرانی جدی داریم

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از مسائل مهمی که با دشمن در مواجهه تمدنی هستیم بحث جهاد تبیین است و دغدغه‌های جدی در مسائل اجتماعی، فرهنگی وجود دارد.

سارا طالبی امروز (شنبه ۵ آبان‌ ماه) در نشست فعالان حوزه بانوان استان زنجان، جهاد تبیین را یکی از مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و اظهار کرد: اگر حرکت همدل بین بانوان صورت نگیرد و اراده جمعی وجود نداشته باشد، حرکت تبیینی که برای نظام و جهان اسلام ضروری است شکل نخواهد گرفت.

وی از تشکیل شورای‌ راهبری‌ بانوان در استان‌ها خبر داد و گفت: این شورا با هدف ایجاد حرکت هم‌افزا در فضاهای مختلف تشکیل خواهد گرفت‌.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در مورد شبکه‌های موجود در سازمان تبلیغات اسلامی، بیان کرد: این شبکه‌ها شامل بانوان مسجدی، بانوان ذیل بنیاد هدایت، بانوان طلبه و مبلغه، اسما صبرایی‌ها، دختران حاج قاسم ذیل بنیاد نوجوانان، شبکه بانوان قرآنی، مجمع مداحان و هیئات و برخی شبکه‌های مردمی است.

طالبی با اشاره به تدوین سند برای شورای راهبری بیان کرد: کلان راهبرد اصلی در این سند گفتمان‌سازی هویت مطلوب زن است.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فناوری یا رویکرد روایت به عنوان یکی راهبردها، اظهار کرد: برای ارتقا مخاطب در بدنه مخاطبان تبلیغی باید از رویکرد روایت استفاده شود.

طالبی در ادامه با اشاره به اینکه بدون این رویکرد مخاطب را ارتقا پیدا نمی‌کند، گفت: غرب در حوزه صنایع‌ فرهنگی، فیلم و موسیقی و ... از این رویکرد استفاده می‌کند.

وی با تاکید به اینکه توسعه‌ مخاطب باید صورت‌ گیرد، بیان کرد: برنامه‌ها متنوع است و باید متنوع‌تر نیز شود و مخاطبان باید دسته‌بندی شوند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403080503600
  • خبرنگار : 51009