عضو شورای شهر:

اورژانس خدمات شهری ۱۲ آذرماه در شیراز راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از عملیاتی شدن اورژانس خدمات شهری و سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری در سطح مناطق ۱۱ گانه این کلان‌شهر در تاریخ ۱۲ آذرماه سال جاری خبر داد.

مسعود زارعی امروز، ۵ آبان‌ماه در نشست هم‌اندیشی و بررسی موضوع راه‌اندازی پروژه اورژانس خدمات شهری و سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در منطقه ۶ شهرداری شیراز با اشاره به اهمیت ارتباط بین مدیریت شهری و شهروندان در راستای ارتقای خدمات ارائه شده گفت: یکی از مصوبات شورای شهر و کمیسیون سلامت، راه‌اندازی اورژانس خدمات شهری و سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در سطح مناطق یازده گانه شهرداری است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی اورژانس خدمات شهری یکی از ۱۵ پروژه مصوب کمیسیون شورای شهر است، افزود: شهرداران مناطق یازده‌گانه موظف هستند با راه‌اندازی پروژه اورژانس خدمات شهری در سطح مناطق، به صورت عملیاتی پیگیر مطالبات ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ باشند.

زارعی با تصریح اینکه آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی این پروژه تهیه شده است، گفت: راه‌اندازی این پروژه با هدف ارتقای حوزه‌های زیرساختی سامانه ۱۳۷ در دستور پیگیری قرار گرفت که با مصوب شدن این پروژه و اجرایی شدن آن در شهرداری شیراز، شاهد ارتقای زیرساخت‌ها در سامانه ۱۳۷ هستیم.

وی در بخش دیگری از توضیحات خود درباره چگونگی عملیاتی شدن پروژه اورژانس خدمات شهری گفت: اختصاص یک فضای جدید و توسعه یافته با افزایش نیروهای انسانی از دیگر موارد اجرای این پروژه است که شهرداری به دنبال تحقق این موارد است.

به گفته ناظر شورا در منطقه ۶ شهرداری شیراز، مناطق یازده‌گانه موظف به راه‌اندازی اورژانس خدمات شهری با برون‌سپاری اقدامات هستند که در همین راستا منطقه ۶ با تامین زیرساخت‌های اجرای پروژه اورژانس خدمات شهری و انعقاد قرارداد، به زودی مراسم افتتاح این پروژه را برگزار می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: طبق تصمیم کمیسیون، زمان افتتاح و راه‌اندازی اورژانس خدمات شهری و سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری شیراز در سطح مناطق یازده‌گانه، ۱۲ آذرماه سال جاری خواهد بود.

زارعی در پایان تصریح کرد: با همکاری اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل و مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز کارگروهی با محوریت معاونت خدمات شهری و با هدف پیگیری و انعقاد قرارداد و آماده‌سازی زیرساخت در مناطق ۱۱گانه برای راه‌اندازی اورژانس خدمات شهری و سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری شیراز تشکیل شده و جلسات متعددی جهت پیشرفت این پروژه برگزار می‌شود.

مسعود قادری، شهردار منطقه ۶ شیراز نیز با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی در شهرداری اجرای مصوبات شورای شهر با هدف ارتقای خدمات به شهروندان است، گفت: راه‌اندازی اورژانس خدمات شهری به منظور افزایش رضایت‌مندی شهروندان یکی از اهداف شهرداری منطقه ۶ است و امیدواریم در راستای بهبود سیستم‌های مدیریت شهری و افزایش بهره‌وری، خدمت‌رسانی، شفافیت و سرعت‌بخشی گام‎‌های مؤثری برای بهبود در سیستم مدیریت شهری برداریم و موجب بهبود عملکرد شهرداری و افزایش رضایت شهروندان شویم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080503515
  • خبرنگار :