فرماندار ماکو:

ماکو می‌تواند به یکی از قطب‌های هنری کشور تبدیل شود

فرماندار ماکو با اشاره به استعدادهای هنری فراوان و فرهنگ غنی شهرستان ماکو، ابراز امیدواری کرد: این شهرستان می‌تواند به یکی از قطب‌های هنری کشور تبدیل شود.

رامین موحدی، ۵ آبان ماه در جمع هنرمندان این شهرستان با تأکید بر اینکه هنر تجلی انسانیت و فرهنگ یک ملت است، افزود: هنر می‌تواند مرزها را بشکند، دل‌ها را به هم نزدیک کند و انسان‌ها را به اندیشه‌های نیک وادارد. 

وی با بیان اینکه هنرمندان، حافظان فرهنگ و ارزش‌های اصیل ایرانی _ اسلامی هستند، افزود: ما به نقش حیاتی هنرمندان در این مسیر ایمان داریم و دولت تلاش می‌کند تا با حمایت‌های لازم، زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانید در محیطی آرام و پر از انگیزه، به خلق آثار هنری بپردازند.

فرماندار ماکو با تحسین و تقدیر از نقش هنرمندان در ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی، خطاب به هنرمندان اظهار کرد: شما هنرمندان، نه تنها خالقان زیبایی و هنر، بلکه سفیران فرهنگ و ارزش‌های ایرانی و اسلامی هستید و آثار شما به عنوان پل‌هایی هستند که تاریخ و تمدن ما را به نسل‌های آینده منتقل می‌کنند.

وی افزود: هنر، ابزاری قدرتمند در دست هنرمندان است که می‌تواند اصول و ارزش‌های والای فرهنگ اصیل ایرانی را به شکلی جذاب و گیرا به مردم و بخصوص جوانان انتقال دهد. هنرمندان با خلاقیت و ابتکار خود می‌توانند ارزش‌هایی همچون محبت، عدالت، صداقت و احترام را در جامعه ترویج دهند. 

موحدی همچنین بیان کرد: هنرمندان شهرستان ماکو با آثار فاخر خود همواره درخشیده‌اند و من به نقش حیاتی شما در حفظ و ارتقای فرهنگ بومی و ملی اعتقاد دارم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403080503465
  • خبرنگار : 50145