مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری:

آمادگی روستاهای فارس برای فصل بارندگی ارتقا یابد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از دهیاران خواست برای ارتقاء آمادگی روستاهای این استان برای فصل بارندگی تلاش کنند.

حامد رستمی امروز شنبه پنجم آبان‌ماه با اشاره به نقش ارزنده اهالی روستا در مدیریت بحران اظهار کرد: بسیاری از آسیب‌ها با حضور به موقع دهیاران و روستاییان غیرتمند استان مهار می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل بارندگی اظهار کرد: امیدواریم در سال آبی پیش‌رو شاهد بارش‌های مطلوبی باشیم که زمینه‌ساز رونق تولید و بهره‌مندی روستانشینان از تلاش‌هایشان باشد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس افزود: از روستانشینان غیرتمند و دهیاران تقاضا داریم آمادگی خود را برای مدیریت بحران در فصل بارندگی ارتقا بخشیده و با همکاری دولت از بروز خسارت پیشگیری کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، رستمی با اشاره به این موضوع که اقدامات اثرگذاری در حوزه ایمن سازی در حوزه روستایی انجام شده است، گفت: با بررسی‌های کارشناسی نقاط پرخطر شناسایی و عملیات عمرانی برای ایمن‌سازی آن‌ها تا حدود زیادی انجام شده است، با این حال حضور نیروهای بومی نقش مهمی در مدیریت بحران دارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080503454
  • خبرنگار :