نماینده مجلس مردم ورامین در مجلس:

اماکن فرهنگی ورزشی پس از انقلاب اسلامی رشد چند برابری داشته است

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از انقلاب اسلامی و در سایه تلاش‌های مسئولان فضاهای فرهنگی و ورزشی رشد چند برابری داشته است.

علی خزایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت ورزش گفت: ورزش یکی از مؤلفه‌های مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و خوشبختانه با اتحاد و انسجام دستگاه‌های متولی شاهد رشد چشمگیر فضاهای فرهنگی و ورزشی پس از انقلاب اسلامی در کشور هستیم.

خزایی بیان کرد: امروز ورزش یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جوامع بشری است.

وی افزود: امروز ورزشکاران میهن عزیزمان به واسطه رشد در محیط‌های فرهنگی و ورزشی، بارها و بارها باعث سرافرازی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین آسیایی و بین المللی شدند و سفیران فرهنگی و اجتماعی ما در رویداد های مختلف بودند.

این مسئول خاطر نشان کرد: با اتحاد و انسجام اداره ورزش و جوانان و مدیریت شهری شاهد اتفاقات خوبی در عرصه ورزش شهرستان قرچک هستیم و این امر بیانگر آن است که با همدلی می توان گام های بسیار خوبی در جهت خدمت به مردم، پیشرفت و توسعه برداشته شود.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی  در پایان گفت: مربیان ورزشی همواره از محبوب ترین مربیان و مدرسان در بین نوجوانان و جوانان هستند و نقش بسیار کلیدی در رشد و پرورش فرزندان ما دارند؛ این موضوع نشان از اهمیت والای حوزه ورزش و مربیان آن است، برای این آموزگاران پرتلاش در عرصه ورزش آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403080503322
  • خبرنگار : 71951