جهاد اسلامی: نبرد کنونی سرنوشت منطقه را رقم خواهد زد/ آمریکا در جنگ مشارکت دارد

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی هدف از تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را کوچاندن اهالی آن از سرزمین خود اعلام و تاکید کرد که هدف این رژیم تهاجم به کل منطقه است.

به گزارش ایسنا، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره گفت: نبرد کنونی چیزی است که اسرائیل را از گسترش نفوذ در منطقه باز می‌دارد.

طبق گزارش خبرگزاری معا، وی افزود: برخی به دنبال این هستند که نبرد کنونی را تنها نبرد فلسطینی‌ها نشان دهند، اما اهداف اسرائیل تهاجم به منطقه است و نبرد کنونی سرنوشت منطقه را رقم خواهد زد.

الهندی خاطرنشان کرد: اسرائیل رژیمی است که در منطقه برای به بردگی گرفتن آن ایجاد شده است و برخی نمی‌خواهند این منطقه آزاد شود. واشنگتن در جنگ مشارکت کرد و اسرائیل را تحت پوشش حمایتی قرار داد و به آن پول و سلاح می‌رساند.

وی اضافه کرد: در این مرحله، واشنگتن به یک معامله نیاز دارد و این همان چیزی است که بلینکن را به منطقه آورد و اشغالگران تلاش می‌کنند فلسطینی‌ها را از نوار غزه بیرون کنند.

الهندی همچنین افزود: «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم اشغالگر خواهان آوارگی ساکنان غزه و ایجاد مجدد شهرک‌ها است. ما در برابر قتل عام‌های رژیم اشغالگر به کسی متوسل نمی‌شویم.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز وارد سیصد و هشتاد و ششمین روز خود شده است و در حالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز در حال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403080503317
  • خبرنگار : 71588