چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

درخشش قایقرانان قزوینی در مسابقات لیگ برتر، یک امتیاز ارزشمند فوتبالیست‌های اتحاد در لیگ برتر و شناخت تیم‌های برتر لیگ تکواندوی خردسالان استان قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

هشت قایقران استان در تیم‌های باشگاهی خود در لیگ برتر خوش درخشیدند. «پرهام فتاحی» به همراه «فولاد هرمزگان» عنوان قهرمانی را کسب کرد. «پارسا مولایی» در تیم «هیرو شهرکرد» به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد. «ماهِد صفی‌خانی» در بخش انفرادی به همراه تیم «کفش سالار قم» به مقام سوم دست یافت.

در بخش بانوان هم «محدثه حسن‌پور»، «نگار صادقی» و «سامیه شالباف» به همراه تیم «آوا از شهرکرد» مقام اول تیمی را کسب کردند. «خاطره فرجی« و «فاطمه تقوایی» هم به همراه تیم «توسعه ساختمانی اصفهان» سوم شدند.

یک امتیاز ارزشمند فوتبالیست‌های اتحاد در لیگ برتر

تیم فوتبال «اتحاد قزوین» در هفته نخست لیگ برتر نوجوانان یک امتیاز ارزشمند کسب کرد. نماینده استان در بازی مقابل «پاسارگاد نور» این تیم مازندرانی را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کرد. این بازی در ورزشگاه ناطق نوری شهر نور مازندران برگزار شد.

شناخت تیم‌های برتر لیگ تکواندوی خردسالان استان قزوین

مسابقات لیگ برتر تکواندوی خردسالان استان قزوین با قهرمانی «اتحاد رشت» به پایان رسید.

در این مسابقات آکادمی «کیان محمدیه» عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و «هیئت شهرستان قزوین» عنوان سومی را به دست آورد.

در این رقابت‌ها «امیر فضیلتی» بهترین مربی، «رادین حاجتی» بهترین بازیکن و «کامیاب بسجیده» به عنوان بهترین داور انتخاب شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403080503312
  • خبرنگار : 50658