فعال حوزه دانشجویی در گفت‌وگو با ایسنا:

واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی، نشان‌دهنده از اقتدار توان دفاعی ایران دارد

فعال حوزه دانشجویی گفت: رژیم صهیونیستی همیشه ادعا کرده که حملات گسترده‌ای انجام خواهد داد، اما در این اقدام نیز نتوانست به نتایج قابل‌توجهی دست یابد. واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی اقتدار و توان دفاعی ایران دارد.

علیرضا کمالی، فعال حوزه دانشجویی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه پدافند هوایی ایران در این رویداد به‌خوبی توانست از فضای هوایی کشور محافظت کند و نشان داد که آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدات دارد،‌اظهار کرد: رژیم صهیونیستی همیشه ادعا کرده که حملات گسترده‌ای انجام خواهد داد، اما در این اقدام نیز نتوانست به نتایج قابل‌توجهی دست یابد. واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده اقتدار و توان دفاعی ایران دارد.

این فعال حوزه دانشجویی بیان کرد: رژیم صهیونیستی همواره تلاش می‌کند ایران را تهدید کند، اما با وجود این توان دفاعی، امکان اجرای برنامه‌های ادعایی خود را ندارد. آن‌ها با تکیه بر تهدید به‌دنبال ایجاد فضای ناامن هستند، اما اقتدار دفاعی ایران به آن‌ها نشان داد که نمی‌توانند با ما مقابله کنند. این مسئله احتمالاً باعث تجدیدنظر آن‌ها در برنامه‌هایشان خواهد شد.

وی افزود: نقش دستگاه‌های امنیتی و نظامی بسیار حیاتی است. آن‌ها با آمادگی و هوشیاری بالا، زمینه را برای مقابله با هرگونه تهدید خارجی فراهم می‌کنند و در تمامی موقعیت‌ها بیدار و هوشیار هستند. اقدام مقتدرانه و سریع آن‌ها در رویدادهای این‌چنینی نشان‌دهنده هماهنگی و انسجام این دستگاه‌هاست.

کمالی بیان کرد: جامعه و فعالان سیاسی همواره از اقتدار و توان دفاعی کشور حمایت کرده‌اند و به‌عنوان یک بخش جدایی‌ناپذیر از نظام، از سیاست‌ها و عملکرد نیروهای مسلح حمایت می‌کنند. این حمایت نشان‌دهنده اتحاد ملی در مقابله با تهدیدات است و پیام روشنی برای دشمنان دارد.

وی افزود: اقدامات رژیم صهیونیستی و تهدیدات مکرر آن‌ها، به‌طور کلی ناامنی را در منطقه افزایش می‌دهد، اما قدرت دفاعی و نظامی ایران به‌خوبی توانسته است در برابر این تهدیدات بایستد و نشان دهد که امنیت منطقه برای ما اولویت است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403080503288
  • خبرنگار : 71974

برچسب‌ها