مهلت ثبت‌نام در مسابقات ملی مناظره دانشجویان در خوزستان تا ۳۰ آبان

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان تا ۳۰ آبان ماه خبرداد.

شبنم شاهینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا ۳۰ آبان ماه فرصت است و این مسابقات آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از رقابت‌های ملی مناظره دانشجویی از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/SxKkrGkb اقدام کنند.

شاهینی با بیان اینکه کلیه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه‌های استان می‌توانند در این رویداد دانشجویی شرکت کنند، عنوان کرد: تیم برگزیده مسابقات ضمن دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مرحله کشوری مسابقات اعزام می‌شود.

وی با اشاره به جوایز مسابقات سیزدهمین دوره مناظره دانشجویان ایران در استان گفت: به تیم اول مسابقات مبلغ ۴میلیون تومان، تیم دوم ۲میلیون تومان و تیم سوم یک میلیون تومان اعطا می‌شود.

شاهینی یادآور شد: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خوزستان واقع در دانشگاه شهید چمران، طبقه همکف ساختمان مرکزی، دبیرخانه این مسابقات است و دانشجویان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دبیرخانه ۰۶۱۳۳۲۲۶۵۸۴ تماس بگیرند و یا از طریق شماره ۰۹۰۱۸۹۹۵۹۶۹ در پیام رسان ایتا پیام دهند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080503283
  • خبرنگار :