محمودی: عملکرد پدافند هوایی بالاترین حد آمادگی دفاعی ایران را نشان داد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار پدافندی، وجود آسایش در زندگی مردم و مدیریت کشور و بحران، پس از عملیات رژیم صهیونیستی در خاک ایران به خوبی انجام و مشخص شد جمهوری اسلامی در عالی‌ترین سطح اقتدار و تدبیر قرار دارد.

سید مرتضی محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملیات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ایران عنوان کرد:‌ همان طور که مردم هم مطلع شدند رژیم صهیونسیتی با حمایت و اطلاع آمریکا و با همه ادعاها و ظرفیت های خودشان حملات محدودی را علیه خاک کشورمان انجام داد. پیش از این حمله، رژیم صهیونسیتی ادعا کرد که ایران منتظر به هم خوردن ساختار نظام و تزلزل مردم خود باشد. در حقیقت آمریکای جنایتاکار و اسرائیل کودک کش بیش از آنچه که توان و اقتدار داشتند، مشغول ساختن تصویری هالیوودی از قدرت خودشان بودند که پس از حملات دیشب اسرائیل این موضوع بر همگان روشن شد.

این عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سوی دیگر در مواجهه رژیم صهیونسیتی با رزمندگان غزه و حماس مشاهده می‌کنیم بیش از یک سال است که رژیم اسرائیل از پس گروه مقاومتی که کمتر از دو هزار رزمنده دارد، برنیامده است، در باتلاق غزه زمین گیر شده است و هنوز از موشک‌های جبهه مقاومت آسیب می‌بیند و کشته می‌دهد.

جمهوری اسلامی در بالاترین حد آمادگی دفاعی قرار دارد

محمودی تاکید کرد: در حقیقت رژیم صهیونیستی با وجود ترور فرماندهان مقاومت و داشتن تکنولوژی‌های برتر نظامی هنوز نتوانسته است کوچکترین خللی در سازمان نظامی حزب الله و حماس وارد کند. حال سوالی که مطرح می‌شود این است، چنین رژیمی چگونه می‌تواند از پس نظام مقدس جمهوری اسلامی که در اوج اقتدار و هوشیاری قرار دارد، بر بیاید؟

سخنگوی فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در تجاوز رژیم صهیونسیتی به خاک ایران، یک طنز تحقیرانه و خفت بار از قدرت پوشالی این رژیم دیدیم، گفت: پس از عملیات‌های وعده‌ صادق ۱و۲ تحلیلگران و مسئولان ایران پیش بینی می‌کردند که رژیم صهیونیستی برای قدرت نمایی خود اقداماتی را در کشور انجام دهد اما جمهوری اسلامی پس از ساختار قدرتمندی که پس از چهل و اندی سال به آن رسیده است، نشان داد که در بالاترین حد از آمادگی دفاعی قرار دارد. عملکرد بسیار خوب پدافند هوایی ما به خوبی این موضوع را نشان داد.

وی ادامه داد: فضای رسانه‌ای و پسا عملیات رژیم صهیونیستی نیز منجر به تحقیر این رژیم شد و از امروز نگاه جهان به جمهوری اسلامی تغییر خواهد کرد. اقتدار پدافندی، وجود آسایش در زندگی مردم و مدیریت کشور و بحران پس از عملیات رژیم صهیونیستی در خاک ایران به خوبی انجام و مشخص شد جمهوری اسلامی در عالی ترین سطح اقتدار و تدبیر قرار دارد.

در پاسخ به رژیم صهیونیستی، شتاب‌زده عمل نخواهیم کرد

محمودی تاکید کرد: اینکه مردم کشورمان از مقابله پدافند هوایی با ریزپرنده‌های اسرائیلی ابراز خوشحالی می‌کنند، ناشی از ساختار قدرتمند فکری و روحی در مردمان ایران و یادآور مکتب مقاومت است. شکست عملیات رژیم صهیونیستی در ایران این پیام را به کشورهای حامی اسرائیل مخابره کرد که جمهوری اسلامی از تمامی این قدرت‌ها برتر است. کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس بدانند اگر کوچکترین صدا و ادعایی از آنان برای همکاری با اسراییل و درباره جزایر سه گانه ایرانی مطرح شود، باید منتظر پاسخ سخت جمهوری اسلامی بمانند.

نماینده مردم تهران در پایان یادآور شد: جمهوری اسلامی در کنار موفقیتی که دیشب به دست آورد از موضوعی بسیار مهم نباید غافل شود و آن این است که اسراییل با حمایت حامیان خود در حمله به خاک ایران خطوط قرمز را رد کرد و به خاک جمهوری اسلامی مقتدر تجاوز کرد. بنابراین اگر در مقابل این حمله کوتاه بیاییم، میدانی که به نفع ما تغییر کرده است را تقدیم این رژیم خواهیم کرد و این فرصت تبدیل به تهدید خواهد شد. بنابراین باید از این فرصت استفاده کنیم و حتما پاسخ کوبنده‌ای به این تعرض خبیثانه بدهیم و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند تعلل در پاسخ به رژیم صهیونیستی نخواهیم داشت اما شتابزده هم عمل نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403080503275
  • خبرنگار : 71938