راه‌اندازی نهضت‌ مردمی «رج‌های مقاومت»

پانزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار برای پشتیبانی از مردم لبنان و رزمندگان محور مقاومت، نهضت مردمی «رج‌های مقاومت» را راه‌اندازی کرده است. این پویش، نهضت مردمی بافت کلاه، دستکش و شال‌گردن به همراه جمع‌آوری کمک‌های نقدی است.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، با توجه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان که منجر به آوارگی میلیون‌ها نفر از مردم شده است و همزمان با فرارسیدن فصل سرما این جشنواره، از تمام مردم ایران مانند زنان و بانوانی که در طول هشت سال دفاع مقدس، دوشادوش رزمندگان اسلام در پشت جبهه‌ها، فعالیت می‌کردند، برای بافت دستکش، کلاه و شال گردن، جهت ارسال به مردم لبنان و رزمندگان مقاومت دعوت کرد.

این نهضت مردمی، برآمده از پویش «حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی» که توسط «ننه عصمت» در سال ۱۳۹۶ با استقبال قابل توجه مردم مواجه شد، است. «عصمت فلکیان» معروف به ننه عصمت، مادر یزدی که امروز به سختی قادر به راه رفتن است و از زمان جنگ تحمیلی تا به الآن برای رزمندگان و مرزداران کشور دستکش کاموایی ‌بافته است.

بنابراین گزارش، تمام مراکز اکران مردمی جشنواره مردمی فیلم عمار، دفاتر حسینیه هنر در استان‌ها و شهرستان‌ها محل جمع‌آوری اقلام بافتنی است.

لازم به ذکر است شماره کارت " ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۸۵۵۶۱۸۱ " به نام «مؤسسه فرهنگی هنری مطالعات جبهه فرهنگی» جهت واریز کمک‌های نقدی از سوی این جشنواره نیز اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و حمایت از این نهضت به تارنمای جشنواره عمار به آدرس Ammarfilm.ir و همچنین شناسه @rajhaye_moqawemat در پیامرسان‌های ایتا و بله مراجعه کرده و یا با شماره تماس ۰۲۱۴۲۷۹۵۳۶۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403080503247
  • خبرنگار : 30189