پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل 

استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی، هفته پدافند غیرعامل را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام غلامحسین مظفری به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»

پدافند غیرعامل مسئله بسیار مهمی است و هر روز که می‌گذرد بر اهمیت آن افزوده می‌شود. راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات، متکی بر دفاع همه‌جانبه است و در این راستا از تمامی مولفه‌های قدرت برای تامین حداکثری منافع و امنیت ملی بهره‌برداری می‌شود. "مقام معظم رهبری مدظله‌العالی"

پدافند غیرعامل روشی منحصر بفرد در زمره بهترین روش‌های دفاعی است که کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های ملی و مراکز حیاتی، حساس و مهم را تامین می‌کند و تداوم فعالیت‌های ضروری و در نهایت پایداری ملی را به دنبال دارد. 

در سیاست‌های کلی نظام بر پدافند غیرعامل به عنوان مجموعه اقدامات غیرمسلحانه که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری‌ها، ارتقاء پایداری ملی، تداوم فعالیت‌های ضروری و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می‌گردد، تاکید شده است. نقش بی‌بدیل حاکمیت در این حرکت پیش‌رونده و پیش‌برنده قابل توجه و حائز اهمیت است. 

سازمان‌ها و نهادهای وابسته به نظام با درک عمیق از تمامی تهدیدات و به ویژه تهدیدات نوین، اقدامات پدافند غیرعامل را سرلوحه کار خود قرار داده و با آمادگی و هوشیاری کامل، ضمن شناسایی و رصد و پایش تهدیدات و روند تغییرات آن‌ها با تکیه بر اصول و ملاحظات مربوطه در جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل به عنوان بخش‌های مختلف بدنه نظام اقدام نموده است.

بدین وسیله فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل را به تمامی آحاد حاکمیت و کلیه همکاران و متولیان این امر و لایه‌های مختلف پدافند غیرعامل کشور تبریک عرض نموده و برای همه تلاشگران این عرصه که در حفظ و بقای زیرساخت‌های امنیت پایدار مراکز محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای درنگ و سستی به خود راه نداده‌اند، آرزوی توفیق الهی دارم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت رهبری داهیانه و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت "وفاق ملی"، اقدامات اساسی در راستای رسیدن به آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها صورت گیرد.

غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403080503234
  • خبرنگار :