اهداء کولر گازی و بسته‌های تحصیلی به نیازمندان شیب‌کوه

 رئیس کمیته امداد شیب‌کوه از اهدای ۲۵ دستگاه کولرگازی و ۶۶۵ بسته تحصیلی به نیازمندان تحت حمایت این نهاد در این بخش خبر داد.

 حسین امینی‌نژاد امروز شنبه پنجم آبان ماه در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدایی و کمک به بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های تحت حمایت، کمیته امداد با همکاری سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و همراهی معاونت محرومیت‌زدایی قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعداد ۲۵ دستگاه کولر گازی به نیازمندان تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

امینی‌نژاد با بیان اینکه ارزش نقدی هر دستگاه کولر گازی ۲۰ میلیون تومان است، افزود: برای تامین این تعداد کولر گازی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد هزینه شده که تمام این کولرها در اختیار خانواده‌های فاقد لوازم سرمایشی تحت پوشش این نهاد قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد شیب‌کوه در ادامه به توزیع ۶۶۵ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمندان این بخش اشاره و تصریح کرد: هر بسته تحصیلی شامل: دفتر، مداد رنگی، مداد سیاه، خودکار، جامدادای، خط کش، مداد تراش، پاک کن و ... بوده که به دانش‌آموزان عزیز اهدا شده است و در مجموع ۲۳۲ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های مردمی و خیرین به تأمین این بسته‌های تحصیلی اختصاص یافته است.

امینی نژاد گفت: در حال حاضر ۱۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شیب‌کوه قرار دارند که از خدمات متنوع حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403080503190
  • خبرنگار : 50988