بازگشایی دو محور روستایی دامغان/ برف‌روبی ۲۲۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان از بازگشایی دو محور مسدود روستایی این شهرستان توسط راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دامغان خبر داد.

حسین ابوطالبی امروز (۵آبان ماه) با اشاره به حجم بالای بارش‌ها در برخی مناطق روستایی این شهرستان اظهار کرد: بارش برف منجر به مسدود شدن دو محور روستایی در شهرستان دامغان شده بود که با تلاش شبانه و خستگی ناپذیر همکاران راهداری هر دو محور نیز بازگشایی شد.

وی از عملیات برف‌روبی در بیش از ۲۲۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۷۰ تن شن و نمک در عملیات ایمن‌سازی محورهای این شهرستان استفاده شده است.
وی از بارش برف در سه محور این شهرستان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته  در سه محور برفگیر دامغان-چشمه علی- کیاسر، چشمه‌علی-دیباج -گلوگاه و محور روستایی تویه -نمکه عملیات برف‌روبی توسط همکاران راهداری انجام شده است.


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان با اشاره به حضور گروه های متعدد راهداری در محورهای این شهرستان تصریح کرد: هشت دستگاه ماشین آلات راهداری برای عملیات برف روبی و ایمن سازی محورهای شهرستان حضور داشتند.
وی از حضور ۳۶ نیروی راهداری در عملیات برف روبی، شن و نمک‌پاشی و ایمن سازی محورهای دامغان خبر داد و گفت: نیروهای راهداری در قالب پنج اکیپ خدمات‌رسان به کاربران جاده ای در شهرستان خدمات ارائه دادند.
ابوطالبی با بیان اینکه بارش برف به مدت ۷ ساعت در محورهای شمالی شهرستان ادامه داشت افزود: همچنین توسط همکاران راهداری شهرستان،به ۱۸ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی شد.
وی از وجود ذخائر مناسب شن و نمک در راهداری شهرستان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه همه امکانات و ملزومات لازم برای خدمات دهی به مردم در مجموعه راهداری شهرستان وجود دارد و در صورت بروز هرگونه بحران و یا نیاز به امدادرسانی، همکاران ما در اسرع‌وقت در محورها حضور خواهند یافت.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان در خاتمه از تلاش‌های شبانه روزی نیروهای راهداری در جریان برف و باران دو روز اخیر تقدیر کرد.
انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403080503175
  • خبرنگار :