درخشش ورزشکاران بیماران خاص چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری گفت: در رشته تنیس آقایان، حسین حمزه مقام اول و سجاد جعفری مقام سوم را کسب کردند، همچنین مریم کیانی نیز در رشته پتانک مقام سوم و معصومه مرادی در رشته شطرنج مقام سوم را بدست آورد.

عباس کریمی در گفت‌وگو با ایسنا از اعزام ورزشکاران بیماران خاص گروه تالاسمی به مسابقات کشوری خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات منطقه‌ای در سه رشته تنیس روی میز، شطرنج و پتانک در دو بخش آقایان و بانوان از دوم تا چهارم آبان به میزبانی استان خوزستان برگزار شد.

رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مریم کیانی مقام سوم در رشته پتانک، معصومه مرادی مقام سوم رشته شطرنج، حسین حمزه و سجاد جعفری با کسب مقام سوم در رشته تنیس روی میز در این مسابقات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در بخش تیمی نیز مقام سوم به آقایان رسید، خاطرنشان کرد: تیراندازی، دارت، شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، اسکواش، پتانک، دو و میدانی، بولینگ و دوچرخه سواری از جمله ورزش‌های فعال هیات بیماران خاص و پیوند اعضا است.

رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد ورزشکاران بیمه شده این رشته در استان نزدیک به ۱۳۰ نفر است، گفت: ۳۰ ورزشکار این رشته به صورت مستمر در رشته‌های مختلف در هیئت فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403080503113
  • خبرنگار : 50975