اکرمی: آرامش و هوشیاری مردم پروپاگاندای غرب را بی‌اثر کرد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: هیچ بازار، مدرسه و اداره‌ای تعطیل نشده چون مردم در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع و اقسام پدیده‌ها و حوادث روبرو شده و از آن آگاهی دارند به همین دلیل واکنش‌شان به تجاوز رژیم صهیونیستی معمولی و عادی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مردم ایران از ۴۶ سال قبل با مبارزه، تحریم، انواع جنگ نظامی، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی مانوس شدند.

وی ادامه داد: واکنش اولیه به تجاوز هوایی اسرائیل در کل ایران به خصوص در تهران، خوزستان و ایلام نشان از عادی بودن زندگی مردم دارد. در هیچ نقطه‌ای در این سه شهر هیچ تعطیلی یا نابسامانی مشاهده نمی‌شود و مردم زندگی عادی و معمول‌شان را از دقایق اولیه صبح شروع کردند. هیچ بازار، مدرسه و اداره‌ای تعطیل نشده چون مردم در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع و اقسام این پدیده‌ها و حوادث روبرو شده و از آن آگاهی دارند به همین دلیل واکنش‌شان به تجاوز رژیم صهیونیستی معمولی و عادی است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به روایتی منسوب به امام سجاد (ع) گفت: این امام همام در روایتی فرمودند «الحمد لله الذی جعل اعداءنا من الحمقاء، سپاس خدایی که دشمنان ما اهل‌بیت را از افراد احمق قرار داد» معاویه، یزید و ابن زیاد و بقیه لشکر ظلم با جنایت کربلا حقیقت واقعی خودشان را به بشریت نشان دادند.

اکرمی متذکر شد: با اقدامی که سحرگاه امروز اسرائیل انجام داد مردم ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری شدند که اگر نیاز شد پاسخی قاطع و در خور بدهند.

وی ایجاد نارضایتی اقتصادی در مردم و نشر اخباری مبنی بر مراجعه به پمپ‌بنزین‌ها و بانک‌ها را اقدام رسانه‌های رژیم صهیونیستی و پروپاگاندای غرب برای آزار مردم ایران عنوان کرد و گفت: مردم ایران امتحان‌شان را در جنگ تحمیلی به خوبی پس دادند آن هم در شرایطی که کشور تازه از لوث رژیم طاغوت پاک شده بود و زیرساخت‌های سیاسی، نظامی و دفاعی کشور در ضعیف‌ترین وضعیت ممکن بود. با این حال با وحدت و همراهی بین امام و ملت از ۸ سال جنگ تحمیلی با سرافرازی گذر کردند. اگرچه آن سال‌ها، سالهای سختی برای مردم بود اما هجوم خارجی موجب اتحاد و همدلی مردم و بسیج همگانی شد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: حریت و آزادگی مردم ایران بزرگ‌ترین خصوصیتی است که مانع از تن دادن به زندگی در سایه ترس، وحشت، تحقیر و ذلت می‌شود. جهان در دوران دفاع مقدس شاهد بود که مردم ایران با دستان خالی با شهامت و شجاعت غیر قابل وصف چگونه یک تنه در برابر آمریکا، عراق و اعراب و غرب که اکنون نیز در حمایت از زیاده‌گویی‌های صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند، ایستاد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403080503102
  • خبرنگار : 90089