اعلام برگزیدگان مهرواره‌های «برسد به دست باران» و «باران لالایی»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان چهارمین مهرواره نامه‌نگاری «برسد به دست باران» یادمان شهید نوجوان سهام خیام و همزمان نخستین مهرواره پادکست صوتی «باران لالایی» را معرفی کرد.

هیات داوران چهارمین مهرواره استانی نامه‌نگاری «برسد به دست باران» در گروه سنی کودک رضا عیدی از اندیمشک، سارا نادی‌زاده از مجتمع فرهنگی هنری اهواز و ملینا عجم‌گرد از اهواز، عنوان برگزیده و عسل محمدی از باغملک به عنوان شایسته تقدیر معرفی کردند.

به گزارش ایسنا، عنوان برگزیده بخش نوجوان به ستاره ایرانشاهی از بندر امام‌خمینی (ره)، زهرا احمدی از گتوند و بنیامین آصفی از بهبهان داده شد و ثمین عمران از اندیمشک و رضوان گشتیل عنوان شایسته تقدیر بخش نوجوان را کسب کردند.

همچنین هیات داوران نخستین مهرواره پادکست صوتی «باران لالایی» در گروه سنی کودک گندم فروزان‌فر از اندیمشک و در بخش نوجوان امیرعلی حسینی‌نیک از بندر امام‌خمینی (ره) و نرگس خیری‌زاده از مسجدسلیمان را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

عنوان برگزیده بخش بزرگسال به زینب خورشیدی و علی خیری‌زاده از مسجدسلیمان و رضا آزادی‌نیا از بندر امام‌خمینی (ره)، داده شد.

مهرواره نامه‌نگاری «برسد به دست باران» یادمان شهید نوجوان سهام خیام و نخستین مهرواره پادکست صوتی «باران لالایی» به سرپرستی محدثه الماسی، کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون خوزستان، با هدف ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت، شناساندن اسطوره‌های ایثار و فداکاری به مخاطبان کودک و نوجوان و نیز کشف و پرورش استعدادهای ادبی خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080503048
  • خبرنگار :