رگبار و رعد و برق در انتظار چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز و فردا به ویژه برای امشب و صبح فردا بارش‌هایی برای استان پیش‌بینی می‌شود که این بارش‌ها عمدتاً در مناطق غربی و جنوبی استان از جمله مناطق فلارد، لردگان، کوهرنگ و اردل خواهد بود.

معصومه نوروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان، اظهار کرد: برای امروز و فردا در برخی ساعات از جمله برای امشب و ساعات اولیه صبح فردا، رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات به خصوص منطقه کوهرنگ بارش برف، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید موقتی و مه و کاهش دید به ویژه در گردنه‌ها انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: براساس الگوهای امروز از دوشنبه تا پایان هفته جاری ناپایداری برای استان وجود نخواهد داشت، البته با تغییر الگوها اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از لحاظ دمایی در شبانه‌روز گذشته شهرکرد با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه استان و مرکز استان در کشور بود و مالخلیفه با ۲۳ درجه سانتی‌گراد گرمترین ایستگاه استان گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نوسان قابل ملاحظه دمایی برای روزهای آتی نخواهیم داشت، اگرچه در طی روز هوا اندکی گرم‌تر می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در روزهای گذشته بارش‌های رگباری برای برخی مناطق استان پیش‌بینی شده بود، بارش همزمان برف و باران از ایستگاه کوهرنگ گزارش شد و بسیاری از ارتفاعات این منطقه سفیدپوش شدند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403080503037
  • خبرنگار : 50123