نماینده مجلس: 

حق‌الزحمه پرستاران زنجانی افزایش خواهد یافت / مطالبات معوقه در حال پیگیری است

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری مطالبات و معوقات پرستاران زنجانی خبر داد و گفت: انشالله به زودی حق‌الزحمه اضافه‌کاری پرستاران زنجان افزایش خواهد یافت. 

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به مشکلات کادر بهداشت و درمان به ویژه پرستاران استان زنجان، اظهار کرد: در همان روزهای اول که وزیر بهداشت دولت چهاردهم معرفی شد، مشکلات معوقات و مطالبات پرستاران را با ایشان در میان گذاشتیم. با توجه به اینکه یکی از مسائل مهم پرستاران بحث معیشت است، دولت اقداماتی در جهت رفع این مشکلات انجام داد، اما این اقدامات کافی نبوده است.

وی با تأکید بر حقانیت اعتراضات پرستاران زنجانی، افزود: در جلسه‌ای که در صحن علنی مجلس با وزیر بهداشت داشتیم، مقرر شد که میزان حق‌الزحمه اضافه‌کاری پرستاران افزایش یابد. وی قبول کرد که حق‌الزحمه فعلی بسیار ناچیز است و قول داد که این موضوع در اسرع وقت پیگیری و حل شود.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی همچنین به مشکلات نیروهای خدماتی اشاره کرد و گفت: بسیاری از این نیروها به صورت شرکتی مشغول به کار هستند و مشکلات خاص خود را دارند. بر اساس قانون، مجلس نمی‌تواند هر موضوعی را که بار مالی برای دولت دارد، مطرح کند، اما ما در تلاش هستیم که اقدامات لازم برای محقق شدن خواسته‌های این عزیزان صورت پذیرد.

او از تلاش‌های ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان، به ویژه در دوران کرونا، قدردانی و خاطرنشان کرد: اگر این فداکاری‌ها نبود، وضعیت کشور در مقابله با کرونا بسیار وخیم‌تر می‌شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403080502860
  • خبرنگار : 50167