طی ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت؛

امدادرسانی هلال احمر به ۳۷۵ نفر در خراسان جنوبی 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۷۵ نفر آسیب دیده از سیلاب امدادرسانی کردند.

محمد علی کاوسی، امروز شنبه ۵ آبان با اشاره به وقوع سیلاب در شهرستان‌های قاینات و طبس گفت: سیلاب شبانه روز گذشته در روستای زول شهرستان قاینات و روستاهای ملوند، خرو و تپه طاق شهرستان طبس به وقوع پیوست.

کاوسی تعداد افراد حادثه دیده در این سیلاب را ۳۷۸ نفر اعلام کرد و گفت:نیروهای جمعیت هلال احمر استان به ۳۷۵ نفر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تعداد تیم‌های عملیاتی در سیلاب را ۵ تیم اعلام کرد و افزود: این تیم‌ها شامل دو تیم بین شهری، دو تیم محیط‌های آبی و یک تیم خانه هلال است.

وی تعداد کل نیروهای عملیاتی را ۱۵ نفر برشمرد و افزود: تخلیه آب یک باب منزل مسکونی در روستای زول، انتقال دو نفر به اماکن امن و رهاسازی یک دستگاه خودرو در روستای ملوند، هماهنگی برای اسکان اضطراری ۳۷۰ نفر در راه مانده در مساجد روستای تپه طاق و روستاهای اطراف و توزیع ۱۲۰ تخته پتو به علت انسداد مسیر در اثر سیلاب را از اقدامات نیروهای هلال احمر در امدادرسانی به حادثه دیدگان عنوان کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403080502845
  • خبرنگار :