جمع آوری بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی چهارمحال و بختیاری به جبهه مقاومت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی، بیش از ۱۰ میلیارد ریال در ۲۲ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر برای لبنان، یمن و جمع‌آوری شده است.

مسعود مثنوی اظهار کرد: از ابتدای فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی، بیش از ۱۰ میلیارد ریال در ۲۲ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر و با استقرار ۳۳ دستگاه کارتخوان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای لبنان، یمن وغزه در خانه‌های هلال، مصلی‌ها، هیات‌های مذهبی، مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز آموزشی و دانشگاهی، درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان جمع‌آوری شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای این کشورها در قالب پویش «به وقت همدلی»،  با مشارکت بیش از ۸۰ نفر از اعضای امدادگران و نجاتگران، داوطلبان، مربیان، اعضای خانه‌های هلال و جوانان محقق شده است.
 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر  چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: مردم خیر و نیک اندیش استان می‌توانند به صورت غیرحضوری و با مراجعه حضوری به این مراکز نسبت به اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403080502822
  • خبرنگار :