مازندران میزبان مسابقات کشوری سبک کارن پرشین فایت شد

رئیس سبک کارن پرشین فایت از برگزاری مسابقات کشوری این رشته، در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان مازندران خبر داد.

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشوری ۴ آبان با حضور گرند تاپ مستر مسعود رحیمی رئیس سبک کارن پرشین فایت ، رضازاده مشاور عالی، سردار حبیب زاده عضو هیئت رئیسه، دکتر مرادخانی نایب رئیس بانوان، کمالی دبیر شورای راهبردی، مسئولین و دبیران کمیته‌های مرتبط در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی مازندران برگزار شد.

رئیس سبک کارن پرشین فایت از برگزاری مسابقات کشوری این رشته در رده سنی نونهالان، نوجوانان،  جوانان و بزرگسالان در ۲۴ و ۲۵ آبان ماه برای بانوان و ۱ و ۲ آذر ماه برای آقایان در شهرستان ساری خبر داد و گفت: با توجه به موافقت دبیرکل فدراسیون انجمن‌ ورزش‌های رزمی، این مسابقات در ۴ سبک لایت کنتاکت، فول کنتاکت، لوکیک، کی وان رولز بصورت انفرادی، گروهی و تیمی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی دقیق همراه با جلسات مستمر با کمیته‌های مرتبط مسابقات می‌توانیم میزبان خوبی برای مسابقات کشوری آقایان و بانوان در این استان باشیم.

رحیمی از حمایت‌های ویژه مسئولین کمیته‌ها و دبیران کشوری که در بحث زیرساختی و حمایت همه جانبه به ورزش کمک کردند؛ قدردانی کرد.

در پایان حاضرین جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات در خصوص پیشرفت هرچه بهتر این مسابقات ارائه کردند.

 انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080402771
  • خبرنگار :