اهدای فیش‌های حج عمره و جواهرت زنان آملی در پویش «ایران همدل»

نمازگزاران جمعه آمل در اقدامی ارزشمند و استقبال از پویش «ایران همدل» کمک‌های نقدی وغیرنقدی خود را به مردم فلسطین و لبنان و جبهه مقاومت اهداء کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این پویش که از سوی ستاد مردمی شهرستان آمل برای کمک به مردم فلسطین و لبنان و ستاد برگزاری نمازجمعه آمل انجام شد، شهروندان آملی ۴ آبان هدایای نقدی وغیرنقدی خود را به پایگاه‌های برپا شده به این امر اهداء کردند.

چندین قطعه طلا و جواهرات خانم‌ها و چند سری فیش حج عمره زوج‌های آملی به این پویش مردمی اختصاص یافت.

امام جمعه آمل در حاشیه این کمک‌های مردمی گفت: مردم انقلابی شهرستان آمل در لبیک به ندای رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، در چهارمین مرحله‌ پویش مردمی «ایران همدل» به‌منظور جمع‌آوری مشارکت‌های نقدی هموطنان برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان در این کار خدا پسندانه پیشگام شدند.

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان افزود: این ستاد مردمی با فراهم کردن همه شرایط برای کمک‌های اهدایی شهروندان آملی برای پیوستن به بزرگترین حرکت جمعی و مردمی‌ کمک به مردم فلسطین و لبنان هدایای غیرنقدی آنها را تحویل جمعیت هلال احمر خواهد داد و کمک‌های نقدی نیز به شماره حساب مخصوص اعلام شده دراین پویش واریز خواهد شد.

وی از استقبال و حضور متعهدانه شهروندان و نمازگزاران آملی در اکیپ‌های برپا شده کمک به مردم فلسطین و لبنان قدردانی کرد و گفت: تنها اقدام حمایتی که مردم ما در برابر ستمدیدگان این دو کشور و جبهه مقاومت می‌توانند انجام دهند، در همین بخش است.

امام جمعه آمل یادآورشد: این کمک‌ها با هدف پشتیبانی از جبهه مقاومت، تقویت ایستادگی و مقاومت در برابر تجاوزات و ظلم دشمنان و در پاسخ به نیازهای اضطراری مناطق درگیر انجام شده است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080402698
  • خبرنگار : 50616