امام جمعه بوشهر:

پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است

امام جمعه بوشهر گفت: علیرغم جنایات بی حد و حصر رژیم اشغالگر قدس باوعده الهی پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت خواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های امروز بوشهر افزود: ایران دارای مولفه‌های قدرت است و اکنون در عرصه نظامی دفاعی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، در عرصه فکری و اعتقادی دارای ساختار اعتقادی قوی، در عرصه امنیتی دارای شاخص‌های بالای امنیت است و در حوزه اقتصادی تحریم‌های ظالمانه کارساز نشده بلکه ایران اسلامی به سمت پیشرفت اقتصادی و خودکفایی حرکت کرده است.

صفایی‌بوشهری‌ با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه علم و فناوری از کشورهای پیشرفته جهان در عرصه رشد است گفت: وحدت اجتماعی جمهوری اسلامی اسلامی مثال‌زدنی است.

وی ادامه داد: ایران با داشتن مولفه‌های قدرت فراوان، به همین خاطر دشمن نمی‌تواند با یک شکل به ایران اسلامی تهاجم کند ازاین‌رو جنگ ترکیبی راه انداخته است و با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با مشارکت مردم از جمله جوانان و نوجوانان، تهاجم ترکیبی دشمن به شکست انجامید هر چند آسیب وارد کرده ولی ایران هم به دشمن آسیب زده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه صهیونیست‌ها فکر می‌کنند با این عملیاتی که انجام می‌دهند پیروز شده‌اند تأکید کرد: دشمنان صهیونیستی قطعاً شکست خورده‌اند و در حمله حماس آن خط سنگین و گنبد آهنین شکسته شد و فلسطین اشغالی چنان شد که جغرافیای حماس توسعه یافت، رژیم صهیونیستی تنها یک راه برای خود در حملات موشکی، بمباران هوایی برای خود فرض کرده بودند اما توان رزم در مقابل رزمندگان اسلام، حزب‌الله، حماس، گردان‌های عزالدین قسام، و دیگر مجاهدین ندارد و اکنون رژیم صهیونیستی از جهان مختلف از یمن، عراق، سوریه، لبنان، غزه به شدت مورد حمله قرار دارد و اقتصاد این رژیم غاصب و جنایتکار دچار بحران و فروپاشی شده و شکست اسرائیل به‌زودی همگان خواهند دید.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: آنان تصور می‌کنند به به شهادت رساندن رهبران جبهه مقاومت و مستشاران پیروز شده‌اند، صحنه نبرد در جبهه و محور مقاومت آنقدر گسترده و عمیق است که به شهادت سرداری ده‌ها سردار دیگر طلوع می‌کند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: با به شهادت رساندن دبیران کل حزب‌الله لبنان مطمئن باشید فرد دیگری بسیار مصمم‌تر از شهید سید حسن نصرالله طلوع و مرگ شما را امضا خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، با اشاره به شایعه‌پراکنی از سوی رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها که ایران از خط مقاومت فاصله گرفته است تأکید کرد: آمریکا، انگلیس، اسرائیل و کشورهای منطقه بدانید ایران تا انقلابی است و نظام اسلامی دارد با تمام وجود از محور مقاومت به اشکال مختلف حمایت می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، پیروزی نهایی را از آن جبهه مقاومت دانست و بیان کرد: این وعده الهی است که پیروزی نصیب جبهه حق که محور مقاومت است خواهد شد ان‌شاءالله پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت غزه و لبنان و شکست رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را همه جهان مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403080402690
  • خبرنگار : 50963

برچسب‌ها