احداث موکب در لبنان و سوریه به نام مردم ورامین

امام جمعه شهرستان ورامین از برنامه‌ریزی برای احداث موکبی به نام مردم ورامین در مناطق جنگ‌زده لبنان و سوریه خبر داد و از مردم خواست تا در این اقدام خیرخواهانه مشارکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه چهارم آبان‌ ماه از شهروندان به منظور همدلی و یاری مردم مظلوم لبنان و فلسطین تقدیر کرد و ورامینی‌ها را از جمله بهترین‌هایی دانست که همواره در کنار انقلاب و اسلام ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عزیزی گفت: در صدد هستیم موکبی را در منطقه جنگ زده لبنان و سوریه بنام مردم ورامین احداث کنیم و خوشبختانه کمک‌های خوبی تاکنون انجام شده  و تقاضامندیم همه مردم در این مسیر سهیم شوند تا در دفتر قطور افتخارات این منطقه برگه‌ای را ثبت کنیم.

وی افزود: امت اسلامی ما از روز اول عهد کرد که پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحبش برساند و تاکنون به نحو احسن این وظیفه را با دفاع از مرزهای انقلاب ، صدور انقلاب، دفاع از حرم و جبهه مقاومت ادا کرده است.

امام جمعه  شهرستان ورامین بیان کرد: برخی‌ها مانند شهید سلیمانی، فخری زاده، نیل فروشان و دیگر آزادیخواهان ماموریت خود را انجام دادند و بقیه راه را باید ما نقش‌آفرین باشیم تا مانند شهید سنوار که حتی در لحظه شهادت دست از مجاهدت برنداشته و منتظر فردای نورانی برای عزت اسلام باشیم راه را ادامه دهیم.

حجت الاسلام عزیزی اظهار کرد: اکنون هر کدام از ما جایگاه و مسئولیتی را بر عهده داریم و برای نیاز به شهدا باید اینگونه فکر کنیم که اگر یک شهید در جایگاه ما حضور داشت چگونه عمل می‌کرد، برای عزت انقلاب و اسلام چگونه قدم بر می داشت  و باید بدانیم که همه ما در روز قیامت برای عملکرد خودمان باید در محضر خدا و شهدا پاسخگو باشیم.

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: ما امروز به شهدا برای سنجش عملکرد خودمان نیاز داریم و اگر به تاریخ رجوع کنیم شاهد هستیم که در میان مدیران شهیدان والا مقامی حضور داشته‌اند و این‌ها برای مدیران کنونی باید الگو باشد تا شاهد کمتر شدن مشکلات در اداره کشور باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عزیزی ادامه داد: امروز بچه‌های غزه و لبنان مقابل چشم همگان پرپر می‌شوند و ما باید تمام توان و قدرت خودمان را برای مقابله با دشمن صرف کنیم و برای این مقابله بیش از پیش به وحدت نیاز داریم و تنها گذاشتن ناخدای این کشتی که با رشادت هر چه تمام‌تر در کف میدان حضور دارند بزرگترین گناه و الگوگیری از صفات شهدا در این کارزار بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: با پشت سر گذاشتن هفته تربیت بدنی شاهد تلاش قابل تقدیر مدیریت ورزش ورامین بودیم که برنامه‌ریزی‌ها با ثبت هفته‌ای پرنشاط و شورانگیز پایان یافت.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی در پایان افزود: اقدامات ارزنده و گسترده که توسط کادر باتجربه و دلسوز ورزش و جوانان ورامین رقم خورد باعث خرسندی است چراکه از نزدیک شاهد اتفاقات خوب و حرفه‌ای برای خدمت به ورزشکاران، جوانان و خانواده‌ها بودیم و این خود ارزش و وجود پتانسیل در اداره مربوطه را به وضوح نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا در حاشیه نماز جمعه این هفته ورامین از دینا کچویی دارنده نشان نقره رقابت‌های موی تای جهان توسط حجت الاسلام و المسلمین عزیزی و علی تاجیک تجلیل شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403080402673
  • خبرنگار : 71951