واکنش فولاد هرمزگان به اتفاقات لیگ برتر فوتسال:

عدالت در لیگ برتر فوتسال جایی ندارد

پس از اتفاقات مسابقه تیم های فوتسال فولاد هرمزگان و مس سونگون در لیگ برتر، تیم هرمزگانی با صدور بیانیه‌ای به حواشی این دیدار واکنش نشان داد و از بی‌عدالتی در لیگ برتر فوتسال گلایه کرد.

در پی اتفاقات پیش آمده در دیدار روز گذشته لیگ برتر فوتسال ما بین تیم‌های مس سونگون و فولاد هرمزگان و تکرار اتفاقات مشابه هفته‌های گذشته باشگاه فولاد هرمزگان نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد و با صدور بیانیه‌ای خواستار ورود جدی مسئولان و ارکان فدراسیون فوتبال به این حوادث شد.

در این بیانیه آمده است:

فولاد هرمزگان با نگاه اصولی و زیربنایی چندسالی است در فوتسال کشورمان ورود کرده و حضور در رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در سطح اول کشور نشان داده به دنبال پرورش استعدادها در این رشته پرطرفدار است.

خوشبختانه فصل گذشته با اقتدار توانستیم راهی لیگ برتر شویم تا پرشورهای هرمزگانی را صاحب دومین نماینده لیگ برتری کنیم به این امید که بتوانیم در یک فضای پاک و سالم از حقانیت فوتسال هرمزگان دفاع کنیم.

اما برخی اتفاقات از ابتدای فصل و اوج آن در هفته‌های اخیر سبب شده تا این فکر را در سرمان بپرورانیم که ظاهرا برای گرفتن نتیجه نیاز به اهرم‌های دیگری است و تبعیض و اجرای قانون فقط برای تیم‌هایی امثال فولاد هرمزگان است که سعی در رقم خوردن نتیجه در داخل زمین دارند.

اشتباهات مکرر داوری در هفته های گذشته با تایید کارشناسان و حتی کمیته داوران، اتفاقات روی سکوها در دیدارهای بیرون خانه همچون پرتاب هزاران بطری در اصفهان مقابل گیتی پسند و ضرب و جرح مسئولان فولاد هرمزگان بر روی سکوهای قم و اکنون قراردادن هواداران منتسب به تیم مس پشت نیمکت فولاد علی‌رغم بارها تذکر در جلسات پیش از بازی و حتی زمان آغاز بازی و بی‌اعتنایی نماینده فدراسیون و استفاده از الفاظ رکیک و زشت در طول ۴۰ دقیقه مسابقه در حالی که صندلی‌های سالن شهید پورشریفی خالی و جا برای این هواداران بود نشان می‌دهد عزمی برای مبارزه و برخورد با تیم‌هایی همچون مس سونگون وجود ندارد و نماینده فدراسیون با بیان اینکه کاری از دستم بر نمی‌آید به راحتی اجازه فحاشی هواداران به نیمکت فولاد هرمزگان را صادر می‌کند.

در عجبیم چرا نمایندگان در بندرعباس تا صندلی‌های پشت نیمکت حریف را خالی نکنند اجازه بازی نمی‌دهند اما در تبریز این مجوز صادر می‌شود؟ مگر چه فرقی بین بندرعباس و تبریز وجود دارد؟

چرا هنوز رای تخلف کاپیتان تیم مس سونگون مقابل نماینده قم در هفته هشتم که فیلم و تصاویر آن موجود و دیگر محلی برای انکار وجود ندارد، صادر نشده اما برای تخلف بازیکنان تیم فولاد شبانه جلسه انضباطی برگزار و محرومیت‌های چند جلسه‌ای در نظر گرفته می‌شود؟

امیدواریم حال که ظاهرا کمیته فوتسال قدرت برخورد با این تبعیض‌ها و ناعدالتی‌ها را ندارد و به تنهایی قادر به ایستادگی مقابل قدرت‌نشین‌هایی همچون باشگاه مس سونگون نیست، مسئولان ارکان فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود کرده و جلوی ناحقی‌ها را بگیرند تا بیش از این هواداران هرمزگانی مظلوم واقع نشده و حق تیم هایی همچون فولاد هرمزگان به این راحتی خورده نشود.

یک تیم، یک قلب، فولاد هرمزگان

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403080402671
  • خبرنگار : 50673