واژگونی دو خودرو ۱۲ مصدوم در بارندگی‌های صبح امروز در بزرگراه مشهد_نیشابور برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: صبح امروز دو حادثه واژگونی خودرو سواری در شرایط بارانی ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

سید حمید حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این دو حادثه در کمتر از ۲ ساعت اتفاق افتاد، افزود: حادثه واژگونی خودرو پراید در بزرگراه مشهد-نیشابور، محدوده بعد از شهر خرو در رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه امام رضا (ع) به صحنه حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه ۵ مصدوم داشت که مصدومین پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی در صحنه برای ادامه روند درمان به مرکز درمانی حکیم منتقل شدند، تصریح کرد: حادثه دوم واژگونی یک دستگاه خودرو سواری قبل از حسن‌آباد سالار به سمت نیشابور بود که سریعاً آمبولانس‌های حسن‌آباد، راسخی و فدیشه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: طی درخواست کد تریاژ در صحنه حادثه، همکاران هلال‌احمر جهت رهاسازی مصدومین به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه دوم ۷ نفر ارزیابی شد، گفت: تمامی مصدومین خدمات پیش بیمارستانی را دریافت کرده و هر ۷ مصدوم حادثه دوم نیز ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی برای ادامه روند درمان توسط آمبولانس‌های حسن‌آباد، فدیشه و راسخی تحت مراقبت‌های پزشکی پیش بیمارستانی به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند.

مدیر مرکز حوادث دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: حفظ فاصله و سرعت مطمئنه در شرایط بارانی و جاده‌های لغزنده نقش بسزایی در کاهش تصادفات در محورهای اصلی و فرعی دارد که از رانندگان خواهشمندیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت‌های غیرمجاز در این شرایط اکیداً بپرهیزند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403080402668
  • خبرنگار : 30147