رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

گردنه تیوان سفید پوش شد/رانندگان مراقب باشند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درگز از بارش برف و سفید پوش شدن گردنه تیوان خبر داد.

هاشم بهمنیار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارندگی از ساعت ۲.۳۰ صبح امروز آغاز و تمامی حوزه را فرا گرفت و بارش برف نیز از ساعت ۸.۳۰ نیز در گردنه تیوان آغاز شد.

وی با بیان اینکه هرچند بارش برف قطع شده اما نیروها همچنان در گردنه تیوان مستقر بوده و در آماده‌باش کامل قرار دارند، افزود: اکنون ۷ نیرو در قالب چهار اکیپ به همراه تجهیزات مورد نیاز در گردنه تیوان مستقر هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درگز با اشاره به اینکه در حال حاضر یک دستگاه لودر، دو دستگاه شن و نمک پاش و یک دستگاه سواری در گردنه تیوان حضور دارد و در آماده‌باش کامل به سر می‌برد، تصریح کرد: حدود ۱۰ کیلومتر در حوزه شهرستان درگز پاشش نمک داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: هرچند اکنون در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان با مشکل خاصی مواجه نیستیم و تردد جریان دارد اما از رانندگان تقاضا داریم با توجه به بارش برف با رعایت سرعت مطمئنه در گردنه تیوان تردد کنند.

بهمنیار با بیان اینکه تمامی محورها در این حوزه استحفاظی باز و تردد روان و بدون مشکل انجام می‌شود، از کلیه رانندگان درخواست کرد: قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند، همچنین در صورت بروز مشکل در محورهای مواصلاتی شهرستان درگز با تلفن ۴۶۲۲۳۷۰۰ -۰۵۱ تماس بگیرند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درگز  خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری درگز در کلیه محورهای این شهرستان به صورت فعال و برای تأمین امنیت تردد مسافران حضور دارند.

گردنه تیوان مهمترین گردنه شمال شرق کشور است.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403080402667
  • خبرنگار : 30147