به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

سالن ورزشی «زنگشا محله» تنکابن افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ۴ آبان در آیین افتتاح سالن ورزشی «زنگشا محله» تنکابن با قدردانی از زحمات و پیگیری‌های مسئولان منطقه در تکمیل این سالن ورزشی اظهار کرد: برخی پروژه‌های ورزشی مازندران بیش از ۱۰ سال از کلنگ‌زنی آنها گذشته بود که خوشبختانه طی یکسال گذشته افتتاح و در اختیار جوانان قرار گرفت.

علی رجبی با اشاره به ظرفیت ورزشکاران مازندران در کسب افتخارات ورزشی و سرانه مورد نیاز افزود: ما شرمنده مردم هستیم و خود را بدهکار مردم می‌دانیم.

رجبی با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی بیش از ۸۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان داشتیم که حدود ۱۴۰ برنامه ویژه بود، تصریح کرد: جشنواره ورزش رزمی و هنرهای فردی یکی از برنامه‌های ویژه در هفته تربیت بدنی بود که در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد.

وی با اشاره به موفقیت‌های جدید ورزش مازندران، گفت: سعید احمدعباسی عنوان مرد سال فوتسال آسیا را کسب کرد، تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ با هدایت حسن رنگرز و مدال‌های کشتی‌گیران جوان مازندرانی عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کردند که نشان می‌دهد مردم مازندران همواره در ورزش قوی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، خاطرنشان کرد: بیشترین اعزام و بیشترین مدال را مازنی‌ها در آسیا و المپیک داشتند، لذا مازندران ورزشی باید سهم ویژه‌ای در اعتبارات داشته باشد.

این مسئول با قدردانی از بخش خصوصی و سرمایه گذاران تصریح کرد: ورزش مازندران از صنعت و اقتصاد استان بزرگتر است با پیگیری‌های صورت گرفته پروژه‌های نیمه تمام ورزشی منطقه با سرعت در حال تکمیل است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080402660
  • خبرنگار : 50200