امام جمعه کرمانشاه:

هر اندازه که می‌توانیم باید از مردم لبنان و غزه حمایت مالی کنیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید به هر اندازه که می‌توانیم از مردم مظلوم لبنان و غزه حمایت مالی کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری، امروز(چهارم آبان) در خطبه‌های نمازجمعه کرمانشاه، با بیان اینکه امروز تفکر انقلاب اسلامی مقابل دنیای استکبار ایستاده و سراسر دنیا را در نوردیده، گفت: اگر امروز شاهدیم کف خیابان‌های اروپا شعار «لبیک یا حسین» سرمی‌دهند و یا در دانشگاه‌های آمریکا به زبان فارسی شعار «مرگ بر آمریکا» سرمی‌دهند، به این معنی است که دین اسلام در ابعاد جهانی گسترش پیدا کرده و این همان چیزی است که دشمنان اسلام را نگران‌ کرده است.

غفوری با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به یکی از حساس‌ترین و تاریخ‌سازترین لحظات عمر خود رسیده، گفت: در دنیای امروز نظم دست ساخته استکبار جهانی در حال افول است و نظم نوینی در دنیا از سوی جبهه مقاومت در حال شکل‌گیری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  با بیان اینکه جبهه استکبار امروز از دشمنان خود ضربه خورده است، گفت: امروز رژیم جعلی صهیونیستی هم از حماس، هم از حزب‌الله و هم از یمن و سایر کشورهای جبهه مقاومت ضربه خورده و سیلی محکمی هم در عملیات وعده صادق۲ خورد.

وی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی از ابتدای شکل گیری خود آغازگر هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود، تاکید کرد: با این حال اگر کسی بخواهد به خاک نظام مقتدر ایران اسلامی و یا منافعش در هر جای دنیا تجاوز کند، با پاسخی محکم مواجه خواهد شد.

غفوری از عملیات وعده صادق ۲ به عنوان یک کار ۱۰۰ درصد درست مقابل دشمنان یاد کرد و افزود: اگر جواب دشمن را نمی‌دادیم، قطعا آنها توطئه‌های بیشتری علیه ما طراحی و اجرا می کردند.

وی تاکید کرد: اگر جبهه استکبار بخواهد اشتباهی مرتکب شود، تمام دنیا را برای او به جهنمی تمام‌ناشدنی تبدیل خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به جنگ روانی که دشمنان علیه مسلمانان طراحی کرده‌اند، گفت: در این جنگ روانی دشمنان تلاش می‌کنند به اهداف خود برای ضربه زدن به مسلمانان برسند و به همین دلیل هم می‌کوشند از یک سو به مردم لبنان اینگونه القا کنند که ملت ایران شما را رها کرده‌اند ‌و از دیگر سو به مردم ایران اسلامی بگویند شما که خودتان گرفتار گرانی و مشکلات اقتصادی هستید، اصلا نباید به فکر مردم لبنان و دیگر کشورهای محور مقاومت باشید.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز وظیفه ما کمک کردن به مردم محور مقاومت است، تصریح کرد: امروز فرزندان جبهه مقاومت خط نبرد را تا خانه دشمن جلو برده‌اند و نیازمند کمک مالی هستند، لذا باید به هر اندازه که می‌توانیم از مردم مظلوم لبنان و غزه حمایت مالی کنیم.

غفوری یادآور شد: خبرهای امیدوارکننده‌ای از کمک‌های مردمی به گوش می‌رسد، کما اینکه این روزها می‌شنویم برخی از بانوان کرمانشاهی از طلاهای خود برای کمک به جبهه مقاومت دریغ نکرده‌اند که امیدبخش است و امیدواریم شاهد کمک‌های بیشتر مردم باشیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403080402650
  • خبرنگار : 50180