امام جمعه بیرجند:

جریان مقاومت با خون شهدا و جریان مقاومت زنده‌تر خواهد شد

امام جمعه بیرجند با انتقاد از گرانی‌های ارز و طلا و سکه و اوضاع بورس گفت: پرواز این قیمت‌ها در قیمت سایر کالاها و روان مردم اثرگذار است متاسفانه طبقات متوسط و ضعیف تحت فشار قرار می‌گیرند و این برای مردم قابل تحمل نیست.

حجت‌الاسلام محمد مختاری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند افزود: البته این گرانی‌ها ریشه و عللی دارد که فعلاً نمی‌خواهم به آن بپردازم.
امام جمعه موقت بیرجند از دولت و مجلس شورای اسلامی خواست برای مهار قیمت‌ها چاره‌ای بیندیشند و در مقابل ضعف مدیریت‌ها کوتاه نیایند، در غیر این صورت این مردم حساب نظام و انقلاب و ولایت را از حساب مسئولین جدا خواهند کرد.
مختاری ضمن شهادت علامه سید هاشم صفی‌الدین، فرمانده دلاور جبهه مقاومت، گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی به اوج رسیده و می‌خواهند از این طریق مردم را به نقطه ای برسانند تا عقب‌نشینی و تسلیم کنند.
وی ادامه داد: اما جریان مقاومت با خون شهدا و جریان مقاومت زنده‌تر خواهد شد و بدون شک جبهه مقاومت و راه حق و حقیقت پیروز است و جبهه کفر و استکبار و رژیم صهیونیستی کودک‌کش روی سیاه و نابود است و فقط باید نگران این باشیم که کم نیاوریم و از جبهه حق عقب نمانیم.
امام جمعه موقت بیرجند عنوان کرد: با ولایت تا شهادت پای مکتب حق هستیم و هرگز در برابر مستکبران سر تسلیم و تعظیم فرود نخواهیم آورد.
مختاری با بیان اینکه نماز جمعه مهمترین قرارگاه جهاد تبیین است، افزود: امروز ضروری‌ترین بحث فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی است که باید همه مردم به صورت عمیق، شفاف و همه‌جانبه با این فرهنگ آشنا شوند.
به گفته وی؛ همه خیرات و برکات در طول تاریخ برای انسان نتیجه مقاومت و مقاومت بر توحید و همه گرفتاری و بدبختی که بشر در این دنیا و آخرت می‌کشد نتیجه استکبار و استکبارپذیری و استکبارزدگی است.
امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: امروز که مقابله جبهه استکبار و جبهه مقاومت به اوج خود رسیده باید هوشیار و مقاوم باشیم و با کمک مالی، سیاسی، نظامی و ... جبهه مقاومت را یاری کنیم و ادامه این مسیر یقیناً نشانه آمادگی بشریت برای ظهور است.
مختاری با اشاره به اینکه امروز در این آزمون بزرگ می‌توانیم ثابت کنیم که آماده و منتظر ظهور هستیم، افزود: امیدواریم روز به روز مقاومت ما بیشتر و عمیق‌تر شود و مستکبرین ناامیدتر شوند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه هشتم آبان‌ماه، مصادف با شهادت حسین فهمیده روز «نوجوان» نامیده شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم از این الگوی بسیار متعالی و ارزشمند الگو بگیریم و رهرو راهش باشیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403080402646
  • خبرنگار :

برچسب‌ها