رضایی خبر داد

بازدید هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از کارخانجات نیروی دریایی ارتش

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید هیاتی از این کمیسیون از کارخانجات نیروی دریایی ارتش در بندرعباس و صنایع دریایی شهید درویشی خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی با اشاره به سومین روز سفر نظارتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی در سومین روز سفر نظارتی به جنوب و جنوب شرق کشور با همراهی امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش از کارخانجات نیروی دریایی در منطقه یکم دریایی ارتش در بندرعباس بازدید کردند.

وی افزود: اعضای کمیسیون از بخش‌های مختلف مجموعه کارخانجات نیروی ارتش، کارگاه‌ها، حوضچه‌ها و دیگر بخش‌ها بازدید کردند؛ ماموریت کارخانجات، تجهیز و تعمیر و ساخت و نوسازی در حوزه نیروی دریایی است.

رضایی با اشاره به بازید اعضای کمیسیون از ناوشکن زاگرس، تولید کارخانجات نیروی دریایی ارتش گفت: در جلسه مشترکی با فرمانده نیروی دریایی و سایر فرماندهان، امیر ایرانی گزارشی از آخرین وضعیت نیروی دریایی و وضعیت منطقه، فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه‌های نیروی دریایی ارتش ارائه دادند که از جمله آن، فعالیت‌هایی اسکورت کشتی‌ها و نفتکش‌ها و تامین امنیت آن ها، توسعه دیپلماسی دفاعی، همکاری و تعامل با بخش خصوصی، فعالیت‌های آموزشی فنی و صنعتی و تشریح وضعیت آخرین وضعیت ساخت تجهیزات و خودکفایی در حوزه دفاعی و گزارشی از ماموریت ناوگروه ۸۶ بود. اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و رئیس کمیسیون نیز از خدمات و فعالیت‌های و اقدامات نیروی دریایی تقدیر و تشکر و آمادگی خود را برای حمایت اعلام کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین از بازدید اعضای کمیسیون از صنایع دریایی شهید درویشی گروه صنایع دریایی شهید قربانی از زیر مجموعه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع خبر داد و گفت: در این بازدید آخرین فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجموعه تشریح شد که ماموریت آن ساخت، بازسازی و تعمیر در حوزه زیرسطحی‌ها و زیردریایی‌ها است.

وی توضیح داد: فرزندان متخصص ملت ایران کار بسیار ارزشمندی را در صنایع دریایی شهید درویشی و گروه صنایع دریایی شهید قربانی در حوزه توسعه زیر سطحی‌ها انجام می‌دهند  که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از کارهای بسیار ارزشمند آن‌ها تقدیر کردند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403080402632
  • خبرنگار : 71234