فرماندار سنندج عنوان کرد

اجرای ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه‌ و تامین آب شرب پایدار در روستای دوشان

فرماندار سنندج از اجرای ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه در روستای دوشان بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

حسن عسکری امروز (چهارم آبان) در مراسم پایانی همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستای دوشان بخش مرکزی این شهرستان که به همت بخشداری چ دهیاری روستا برگزار شد، ضمن تشکر از برگزارکنندگان، بر اهمیت نشاط و شادابی در جامعه و تقویت ورزش همگانی تاکید کرد.

عسکری با اشاره به اقدامات انجام شده در روستای دوشان در سه سال اخیر، عنوان کرد: در این مدت، بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق کمیته برنامه‌ریزی، بخشداری و دهیاری برای اجرای پروژه‌های مختلف در این روستا هزینه شده است.

وی بزرگترین مشکل روستای دوشان را تامین آب شرب پایدار عنوان کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده و روحیه جهادی همکاران، مشکل آب شرب این روستا با انتقال آب باکیفیت از شهر سنندج به صورت پایدار حل شده است.

فرماندار سنندج همچنین به اجرای پروژه‌های عمرانی دیگری در این روستا اشاره کرد و گفت: ۶۵ هزار متر مربع آسفالت، ۵۵۰ متر مربع سنگ‌فرش، ۳۵۰ متر مکعب دیوارچینی و اجرای شبکه فاضلاب از جمله این پروژه‌ها هستند.

عسکری با بیان اینکه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شرب دوشان نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: در صورت تامین زمین مناسب، احداث زمین چمن مصنوعی نیز برای این روستا در نظر گرفته شده است.

به گفته عسکری، این اقدامات در راستای توسعه زیرساخت‌ها و بهبود کیفیت زندگی روستاییان دوشان انجام شده و نشان از توجه ویژه مسئولین به مناطق روستایی است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403080402624
  • خبرنگار : 50294