امام جمعە سنندج:

مسئولان بە فکر رفع گرانی اجناس، مسکن و اجارەبها باشند

امام جمعە شهر سنندج گفت: گرانی اجناس، مسکن و اجارەبها در استان کردستان بیداد می‌کند، لذا لازم است کە مسئولان بە فکر رفع این مشکلات باشند و بە وعدەهای خود عمل کنند.

فایق رستمی امروز (چهارم آبان) در خطبە نمازجمعە این هفتە شهر سنندج اظهار کرد: مسئولان استان کردستان باید خدمت بە مردم و ایجاد رضایتمندی اقشار مختلف جامعە را سرلوحە کار خود قرار دهند.

وی بە ضرورت ساماندهی مرزهای استان اشارە کرد و افزود: یکی از مشکلات اساسی جوانان این استان نبود شغل است و مسئولان باید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان گام بردارند. 

وی با بیان اینکە هر کشوری کە در زیر سلطە دیگران باشد بە موفقیت و استقلال نمی‌رسد، عنوان کرد: استقلال هر کشور مهم‌ترین مسئلە است و ملت ایران بە ویژە مردم متدین استان کردستان هموارە برای ایجاد امنیت و استقلال کشور اهمیت خاصی قائل بودەاند.

ماموستا رستمی افزود: برقراری عدالت در برخورداری از بیمە سلامت از اهمیت ویژەای برخوردار است، لذا ایجاد صندوق برای بیماران خاص از اقدامات ستودنی و قابل تقدیر بیمەسلامت در کردستان است.

وی ادامە داد: استان کردستان معروف بە استان مسجد و منارەها و تکایا است کە آشنایی جوانان و ورود آن‌ها بە این مراکز معنوی جوانان را از آسیب‌های اجتماعی برحذر می‌دارد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403080402622
  • خبرنگار : 50294