امام جمعه ارومیه:

مدیریت شهری به فکر حل مشکلات ارومیه باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مدیریت شهری ارومیه به فکر حل مشکلات این شهر باشد اگر تغییراتی نیاز است با عقل، منطق و قانونی انجام دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۴ آبان ماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برپا شد، افزود: اخیرا در جریان تغییر شهردار، انتظار همه حل و مدیریت مسئله و به تشنج نکشیدن جامعه بود که چنین اتفاقی رخ نداد لذا نیاز است مسئولان مربوطه، مسئله را منطقی و بدون احساسات حل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به تقدیم بخشی از بودجه ۱۴۰۴به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درآمد سرانه استان از نظر آمار خوب نیست بنابراین مسئولان استانی و نمایندگان مجلس اولویت‌های استانی را مشخص کنند تا بودجه برای این اولویت‌ها هزینه شود.

وی با اشاره به شهادت سید هاشم صفی الدین شخصی که همرزم و همراه سید حسن نصرالله بود، یادآور شد: رژیم صهیونیستی در مقابل چشم دنیا و با همراهی غرب و آمریکا و برخی کشورهای اسلامی چون به اهدافش نرسیده دست به نسل کشی می‌زند لذا با این جنایت‌ها تمدن و فرهنگ مورد ادعای غرب شکست خورده است.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه دشمن در میدان جنگ نرم و سخت فعالیت می‌کند، ادامه داد: متاسفانه در فضای مجازی و سینمای خانگی بی‌عفتی و بی‌حیایی، شراب خواری، خیانت زن و مرد، بی‌حجابی و بی‌احترامی به پدر و مادر در حال قبح زدایی و عادی سازی است بنابراین وزارت فرهنگ و ارشاد باید به این موضوع ورود کند و جلوی این عادی سازی‌ها گرفته شود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403080402594
  • خبرنگار : 50134