استاندار آذربایجان شرقی:

وفاق ملی حلقه مفقوده جامعه ایرانی از مشروطه تاکنون بود

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه وفاق ملی حلقه مفقوده جامعه ایرانی از مشروطه تاکنون بود، گفت: این مفهوم در دولت چهاردهم نقش کلیدی پیدا کرده است.

بهرام سرمست امروز در دیدار مسئولان و دبیران احزاب اصولگرا، با اشاره به اینکه استان ما با انتخاب آقای دکتر پزشکیان به ریاست جمهوری بار دیگر مبداء تحولی اساسی در کشورمان شده است، اظهار کرد: برای مردم آذربایجان شرقی موفقیت آقای پزشکیان اهمیت دوچندان دارد.

وی بر لزوم تمرکز روی اشتراکات جریان‌های سیاسی برای تحقق برنامه‌های توسعه و امید آفرینی در بین مردم تاکید کرد.

وی افزود: خوشحال هستم امروزه بلوغ سیاسی در استان به حدی رسیده که مطالبات گروه‌ها و جریان‌های سیاسی فراتر از منافع فردی و گروهی است.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای کمک به تسریع در اجرای برنامه‌های توسعه استان و ارتقاء سطح عمران، آبادی و رفاه آن باید به جد از هرگونه افراط و تفریط در هر زمینه‌ای و از سوی هر جریان و گروهی جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه تبریز و آذربایجان در بزنگاه‌های تاریخی ایران زمین نقش‌آفرین بوده‌اند، خاطرنشان کرد: از نظر تاریخی و فرهنگی نیازمند احیای مکتب تبریز از طریق ارج‌گذاری به مفاخر و مشاهیرمان هستیم.

وی مطرح کرد: تلاش برای رونق ترانزیت استان از دغدغه‌های اصلی مدیریت ارشد استان است که هرچند معتقدم هرگونه برنامه‌ریزی و کار عملیاتی در این بخش در درازمدت نتیجه بخش خواهد بود.

سرمست اضافه کرد: فعال کردن کریدورهای ترانزیتی و توسعه مسیرهای ریلی از اولویت‌هایم در منصب نماینده عالی دولت در استان است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم زنجیره‌های تولید در استان را کامل کنیم، ادامه داد: در این راستا فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی و تجاری را به جد دنبال می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه اراده لازم برای حضور بانوان در حوزه‌های مدیریتی را دارم، بیان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان بدون رویکرد جنسیتی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی همچنین با تاکید بر اینکه منطقه آزاد ارس باید برای استان آورده داشته باشد، گفت: من استاندار دولت آقای پزشکیان هستم و باید وفادار به گفتمان دولت چهاردهم باشم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080402578
  • خبرنگار :