رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان:

برگزاری مسابقات متعدد در هفته تربیت بدنی نشان از ظرفیت بی حد منطقه ورامین است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: برگزاری مسابقات متعدد در هفته تربیت بدنی نشان از ظرفیت بی حد منطقه ورامین دارد.

علی تاجیک به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این ۴ آبان ماه ورامین به تشریح اقدامات و ظرفیت‌های ورزش و جوانان این شهر پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: این منطقه دارای ۳۸ هیات فعال ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان می‌باشد که همگی به واسطه پیشکسوتان، قهرمانان و افراد توانمند مدیریت می‌شود.

وی ادامه داد: حضور افراد نخبه در راس هیات‌ها، موجبات اتفاقات و رویدادهای مهم را رقم زده که همواره برای آگاهی بخشی مخابره می‌شود.

این مسئول افزود: دو اسطوره در عرصه پاراالمپیک بنام، پیام خانلرخانی و محمدرضا عرب عامری جزو افتخارات محسوب می‌شود.

تاجیک گفت: شهرستان ورامین دارای ۲۵ قهرمان ملی پوش در رشته‌های مختلف هستیم که این خود نشان از ظرفیت بالای ورزش دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان اظهارکرد: برگزاری ۱۱۲ مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در دو بخش آقایان و بانوان را می‌توان نقطه روشن توانمندی همکاران و هیات‌ها برشمرد.

تاجیک گفت: نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته با ثبت بیمه ورزشی داریم و این یک ظرفیت برای خدمت است.

این مسئول ادامه داد: حضور تیم‌های والیبال، فوتبال، کشتی، تکواندو، بسکتبال، کبدی، دو و میدانی، کاراته، اسکیت و پرورش اندام در لیگ های استانی و کشوری قابلیت‌هایی است که باید برای ارتقاء آن تلاش را صد چندان کرد.

تاجیک بیان کرد: میزبانی مسابقات مهم و کشوری و حتی بین المللی در رشته‌های تیراندازی، سوارکاری و شطرنج قابلیت شهرمان را نشان می‌دهد که امیدواریم با حمایت و هدایت مسوولان بیش از پیش شاهد افزایش امکانات و سرانه های ورزشی جهت خدمت به مردم باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان گفت: باید از این تریبون نسبت به زحمات علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان جانباز خدمت و حمایت‌های مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان و دگر مسئولان شهرستان تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403080402576
  • خبرنگار : 71951