شهادت سید هاشم صفی الدین مدال افتخاری برای جهادگران راه خدا است

مدیر کانون فرهنگی و هنری لاهرود گفت: شهادت سید هاشم صفی الدین مدال افتخاری برای جهادگران در راه خدا و نشانگر ایثار و اخلاص او در دفاع از مظلومان و ارزش‌های اسلامی است.

اسماعیل دستگزار در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان اظهار کرد: با کمال اندوه و تأسف، خبر شهادت مجاهد نستوه و عالم وارسته، حضرت حجت‌الاسلام سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان بار دیگر دل‌های مؤمنان و آزادیخواهان را به درد آورد.

وی شهید هاشم صفی الدین را جلوه‌ای از ایثار، ایمان و پایداری در برابر ظلم و ستم فرعونیان زمان دانست و تصریح کرد:  شهادت این عالم ربانی نشان دهنده فداکاری، ایثار و اخلاص او در راه دفاع از مظلومان و ارزش‌های اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی است و تلاش‌های بی‌وقفه و فداکاری‌های ایشان در راه ارتقاء اندیشه مقاومت و دفاع از کیان اسلامی همواره در یادها خواهد ماند.

 مدیر کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) شهر لاهرود خاطرنشان کرد: این شهید والامقام عمر پربرکت خود را در راه آرمان‌های فلسطین و مبارزه با فساد و اشغالگری رژیم صهیونیستی سپری کرد و پاداش این پایمردی را با وصال به لقاء‌الله دریافت کرد.

دستگزار شهادت سید هاشم صفی الدین را مدال افتخاری برای جهادگران در راه خدا توصیف کرد و افزود: بی‌شک خون مطهر یار صدیق و همرزم شهید سید حسن نصرالله، درخت تناور مقاومت را آبیاری خواهد کرد و یادآور این است که ایمان و ایثار، هیچگاه بی‌ثمر نمی‌ماند.

وی ادامه داد: دشمن صهیونیستی باید بداند که شهادت فرماندهان مقاومت، هرگز باعث توقف حرکت این جبهه نخواهد شد. مقاومت نه با قدرت سلاح، بلکه با ایمان به راه و هدف پیروز می‌شود. شهادت سید هاشم صفی‌الدین، سندی بر حقانیت این ایمان است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) لاهرود گفت: بی‌تردید جبهه مقاومت با گام های مصمم و استوار تا آزادی قدس شریف و پیروزی نهایی به این مسیر پرافتخار ادامه خواهد داد و خون پاک این شهدا همچون مشعلی فروزان در مسیر تحقق آرمان‌های مشترک اسلامی راهنمای ما خواهد بود.

دستگزار تاکید کرد: اگرچه رفتارهای سبعانه دژخیم صهیونیست در ماه‌های اخیر یاران و همراهان جبهه مقاومت را داغدار و ماتم‌زده کرد، اما به برکت خون‌های ریخته شده‌ای که به فیض شهادت نائل گشتند، درخت تنومند آزادگی و ایستادگی پرثمرتر از قبل، امیدوارانه چشم انتظار وعده الهی و نابودی و اضمحلال رژیم سرکش صهیونیستی و ایادی وابسته آن است که به لطف خدای متعال به زودی شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403080402531
  • خبرنگار :