اونانا: برنده نشدیم اما دست کم نباختیم

دروازه‌بان منچستریونایتد تساوی مقابل فنرباغچه در لیگ اروپا را «ناامیدی بزرگ» توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، یونایتد پنجشنبه‌شب در هفته سوم لیگ اروپا برابر فنرباغچه با گل کریستین اریکسن پیش افتاد ولی یوسف النصیری کار را به تساوی کشاند. اونانا عملکرد خوبی در این دیدار داشت و بعد از پایان بازی تاکید کرد تیمش از این نتیجه راضی نیست.

دروازه‌بان کامرونی منچستریونایتد بعد از بازی گفت: این نتیجه یک ناامیدی بزرگ برای من، هواداران و باشگاه است. شما به عنوان بازیکن منچستریونایتد موظف‌اید که برای پیروزی در هر بازی تلاش کنید. برنده نشدیم اما دست کم نباختیم. البته که خوشحال نیستیم و باید بتوانیم در دیدارهای بعدی جبران کنیم. ما در نیمه دوم یک گل زودهنگام را دریافت کردیم. باید شخصیت‌مان را نشان می‌دادیم و فکر می‌کنم این کاری بود که انجام دادیم. برنده نشدیم اما فکر می‌کنم بهتر از حریف ظاهر شدیم.

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی یونایتد، نیز در پایان بازی گفت: نشان دادیم تیمی هستیم که شکست‌دادنمان سخت است. اعتمادبه‌نفس خوبی پیدا کردیم که می‌توانیم در دیدار مقابل وستهام از آن بهره ببریم. یک گل زدیم ولی باید گل‌های دیگر را به ثمر می‌رساندیم و کار حریف را تمام کنیم. به حریف اجازه دادیم با یک امتیاز فرار کند.

آنتونی، وینگر یونایتد، در اواخر بازی به عنوان جانشین مارکوس رشفورد به زمین آمد ولی خیلی زود دچار مصدومیت شد. بازیکن برزیلی با برانکارد زمین را ترک کرد و معلوم نیست مصدومیتش چقدر جدی است.

یونایتد در دیدار بعدی باید در زمین وستهام در لیگ برتر رقابت کند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403080402529
  • خبرنگار : 71460