ورزش همگانی اولویت اصلی جامعه شود

استاندار همدان بر اهمیت توسعه ورزش همگانی در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: ورزش همگانی باید به یکی از اولویت‌های اصلی جامعه تبدیل شود.

حمید ملانوری شمسی امروز جمعه ۴ آبان در همایش بزرگ پیاده‌روی که به مناسبت هفته تربیت بدنی و نیروی انتظامی برگزار شد،  حضور گسترده ورزشکاران و شهروندان را در این رویداد ارزشمند توصیف و از استقبال خوب مردم قدردانی کرد.

 وی ضمن تقدیر از اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی که موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده‌اند، اظهار کرد: ورزش همگانی باید به یکی از اولویت‌های اصلی جامعه تبدیل شود، چرا که علاوه بر سلامت جسمانی، سلامت روحی را نیز تقویت می‌کند و در کنار هم قرار گرفتن اقشار مختلف مردم در این نوع فعالیت‌ها به انسجام اجتماعی کمک می‌کند.

ملانوری شمسی با اشاره به افزایش مشکلات ناشی از کم‌تحرکی از مسئولان خواست به بازسازی و ترویج ورزش‌های بومی و محلی توجه بیشتری داشته باشند و نقش این ورزش‌ها را در بهبود وضعیت سلامت جامعه برجسته دانست.

علیرضا حقیقی -مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان- نیز در این همایش، از همراهی و حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری این رویداد تقدیر کرد و آن را گامی در راستای توسعه ورزش همگانی و ارتقاء سلامت جامعه دانست.

سردار امیر-فرمانده انتظامی استان همدان هم ضمن تقدیر از همکاری اداره ورزش و جوانان و مرکز همگانی استان، این رویداد را عاملی برای ایجاد همبستگی و نشاط اجتماعی دانست. 

وی از مشارکت نهادهای مختلف برای برگزاری این برنامه تشکر کرد.
عباس صوفی -نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی- نیز با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش، از تلاش‌ها برای حل مشکلات زیرساختی حوزه‌های ورزشی، مسکن و سایر نیازهای شهری خبر داد.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403080402481
  • خبرنگار : 50980